Fidden Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 Trojanska greker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 Just nu sa Fidden: ... Som uppfanns av ännu äldre greker. Detta inspirerade sedan några ryssar att göra dockor som innehöll dockor. Jag har käkat tillsammans med Totte Wallin på en vägkrog. I en vägkrog. På..? I? Samma vägkrog. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 7 minuter sedan sa Dark Of Light: Ah, Qi. My favorite show! What do they say, går den fortfarande eller får man nöja sig med reruns eller klipp? Mjo, det går fortfarande så vitt jag vet, även om Mr. Fry inte längre leder det (oklart hur länge sedan din senaste titt var)... Jag hade trott programmet oundvikligen skulle dö med hans uttåg men Sandi Toksvig som ersättare har varit rätt jäkla briljant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 (redigerat) Nådens år 1987 gjorde jag lumpen... 1 minut sedan sa Pico: Mjo, det går fortfarande så vitt jag vet, även om Mr. Fry inte längre leder det (oklart hur länge sedan din senaste titt var)... Jag hade trott programmet oundvikligen skulle dö med hans uttåg men Sandi Toksvig som ersättare har varit rätt jäkla briljant. Ja visst ja! Sandi tog ju över. Minns en del brilianta avsnitt. Men... Fry är ju Fry. Redigerat 20 maj 2022 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 Slejs jutesäck var det första som flöt upp till ytan. Sedan Slej själv. Triumferande skrek han: -Jag gjorde det Adrian!!! Jag gjorde det! Vem fan är Adrian tänkte Mrs Slej... Vem fan är Adrian? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 Lever han, eller har han blivit deep fry? 6 fot ner. Djupfry..st. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 Ninjajävla myrslokshelvete Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 Nej... Low below på alla sätt och vis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 I en frysbox? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 Deep, deep, deep undercover. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 Med en banan i avgasröret. Det gillar han. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 Så mycket referenser, so little time. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 Källa på det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 Mina påståenden är både grund- och ramlösa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 rama in dom med en kulram! Yes nu var vi där igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 Paradoxalt nog blir det aldrig torrare än ett skämt om mineralvatten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 6 minuter sedan sa Fidden: Källa på det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 Just nu sa Fidden: Paradoxalt nog blir det aldrig torrare än ett skämt om mineralvatten. Glöm inte Saharahäxan smörgås! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 Hur länge ska han sitta i fyllecellen för pool tilltaget tro? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 1 minut sedan sa Dark Of Light: Ser mest ut som du försöker ställa till en scen. Men, helt grundlöst verkar det iallafall inte vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 Ja, vår vän Slej alltså? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 2 minuter sedan sa Fidden: Ser mest ut som du försöker ställa till en scen. Men, helt grundlöst verkar det iallafall inte vara. Är scendrag skadligt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 Just nu sa Dark Of Light: Är scendrag skadligt? Fråga Krister Lindarw Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 Finns ju dragplåster, så helt ofarligt är det nog inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 Han har en sju jävla drule. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 Chae kommer troligtvis torka ihjäl när han läser ikapp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 Just nu sa Fidden: Finns ju dragplåster, så helt ofarligt är det nog inte. He, he... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 Just nu sa Fidden: Chae kommer troligtvis torka ihjäl när han läser ikapp. För att inte tala om Slej. Pool dyket till trots. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 30 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts