Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 1 timme sedan sa CHAE: Jävligt stark skildring, DoL. Tack. Säg till om du behöver prata. Det var allt jag kunde läsa av bilden. Kvinnan är ett mysterium dock. Ett tag var jag inne på vår St. minister Magdalena men det hela lutar mer åt en rysk agent. #riktinreliv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 Sankt minister Magdalena. Låter lite heligt ändå. Munken är inte helt felplacerad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 Man skulle faktiskt kunna säga att världen är uppåner. Schuu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 (redigerat) Jåh! Vart gyros pd! Redigerat 20 maj 2022 av slejnard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 Beställde två små pizzor, som vanligt. Fick två stora. Nu kan ryssen komma. Jag är beredd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 (redigerat) 5 minuter sedan sa slejnard: Jåh! Vart gyros pd! Ett gyroskop!? Det förklarar ju inte alls den upp och ner vända bilden! 4 minuter sedan sa Fidden: Beställde två små pizzor, som vanligt. Fick två stora. Nu kan ryssen komma. Jag är beredd. Jag har öl. Redigerat 20 maj 2022 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 Kan man blanda grogg på op Andersson? Jajjamän! Blir det gott? Inte det minsta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 17 minuter sedan sa Dark Of Light: Jag har öl. Men är du ryss? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 10 minuter sedan sa Fidden: Kan man blanda grogg på op Andersson? Jajjamän! Blir det gott? Inte det minsta. Vodka och mjölk fungerar minst lika bra. Frukost tips: Öl och semla. Inmundigas gärna i baksätet i en Volvo Amazon mellan två töser i baksätet. Den ena av töserna hade inga trosor på sig. Det är så knepigt med olika trosinriktningar. Btw, vem fan är Andersson, en granne? Vilken av Opus Anderssons kroppsvätskor begagnas till sagda grogg? 6 minuter sedan sa Fidden: Men är du ryss? Inte sist jag tittade. Inte heller en klapp eller kyss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 Den där PTn tarvar en dansande spermahare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 In other news... Min börs är ner 300kkr i år. Fick precis reda på att den kommer falla 200kkr till på måndag. Kan mycket väl gå ner på femsiffrigt. Inte illa från att ha varit och sniffat på sjusiffrigt för några år sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 Va tarvligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 4 minuter sedan sa Fidden: In other news... Min börs är ner 300kkr i år. Fick precis reda på att den kommer falla 200kkr till på måndag. Kan mycket väl gå ner på femsiffrigt. Inte illa från att ha varit och sniffat på sjusiffrigt för några år sedan. Hade jag inte dragit mig ur hade jag tappat 200t sedan kriget. Nu kom jag undan med lite extra skatt på dryga hälften efter säljandet av en del fonder. Krig is a bitch. A sandbitch. 3 minuter sedan sa Neosus: Va tarvligt! Tack! Frågan är, hwad gör Slej nu!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 Ja, just det... Propaganda eller ej. är detta sant är det illa... Mycket illa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 Han kanske har fått en rå dos av Rhodos. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 Ja, Slej alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 Den låt idén bjuder jag på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 Tänk oljefat och bastkjol. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 Mmm. Jag tänkte mer 13 "alkoholfria" drinkar, en banankjol, en burk sardeller, tre katter och en arg sambo ensam på hotellrummet.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 Och en man på gatan som skriker "Smaka den goda maaateeen" på nästan perfekt svenska när man går förbi den lokala restaurangen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 Undrar om han köpt en sådan där åsna som skiter cigarretter? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 Givetvis irrar han planlöst omkring på egen hand iklädd endast en jutesäck och 1 toffla. Resten bytte han bort mot en taxi färd till de "mer exotiska delarna" av staden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 På lokala skräptorget inhandlade han givetvis en stilett men fick en med en kam i (vad ska han med den till), en video 2000 kassett med David Attenboroughs bästa samt något i en flaska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 Vidare febrilt letandes efter en försonings present till Mrs Slej. Det stod mellan en hårtork (vad ska han med den till), fiskedrag för tonfisk (vad ska hon med det till) och en myrslok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 Efter att ha inmundigat innehållet i flaskan kändes myrsloken mer och mer som ett rimligt alternativ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 Kräktes han upp nåt sötsliskigt som lockade till sig myror? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2022 Bananlikör... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 🫡 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 👀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 20 maj 2022 Dela Postat 20 maj 2022 🪬 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts