Dark Of Light Postat 10 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 10 januari 2022 Fucktidningen Aktuell Rapport? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 10 januari 2022 DET DÄR.... Det där är... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 10 januari 2022 Ja, jag säger episkt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 januari 2022 Dela Postat 10 januari 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 januari 2022 Dela Postat 10 januari 2022 Nej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 januari 2022 Dela Postat 10 januari 2022 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Vad har du presskonferens om då? Renfärsbiffar? Jajjemen! Väldigt få lyssnade för statsministern hade visst nåt samtidigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 januari 2022 Dela Postat 10 januari 2022 Eller okej då. PT:n var smått episk 😃☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 januari 2022 Dela Postat 10 januari 2022 Ju mer jag försöker värma upp rösten, desto risigare sång. :A Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 januari 2022 Dela Postat 10 januari 2022 Gör du nåt fel? 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 januari 2022 Dela Postat 10 januari 2022 Ja, det kan vi vara säkra på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 januari 2022 Dela Postat 10 januari 2022 😂 men vad är frågan. Har inte du sjungt sen barnsben? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 januari 2022 Dela Postat 10 januari 2022 Still going wrong, som de säger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 januari 2022 Dela Postat 10 januari 2022 Fast he låt bra låt he när du sjung 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 januari 2022 Dela Postat 10 januari 2022 Jag tror problemet egentligen är att jag sjunger in en bajskorv som slask först, sen polerar jag den utav bara helvete bara för att jag vill ha något hyfsat att jobba med under produktionen. Sen ska jag försöka sjunga in nåt som bräcker den polerade bajskorven på en gång, men det går ju såklart inte. Det är lite demoraliserande och jag kommer inte alltid förbi det stadiet utan behåller bajskorven. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 januari 2022 Dela Postat 10 januari 2022 Hear hear and feel again me Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 10 januari 2022 Inget fel på en bajskorv. Även de behövs! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 januari 2022 Dela Postat 10 januari 2022 Utan bajskorv klarar man sig inte så länge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 januari 2022 Dela Postat 10 januari 2022 On 2022-01-08 at 12:55 sa Neosus: Skita är roligt... Som sagt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 10 januari 2022 När är bajskorvens dag? Den borde firas! Lite likt andra viktiga ting som den internationella Nalle Puh dagen eller Pilsnerfilmens dag. Upptäckte nyss detta... Ni som där inträder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 januari 2022 Dela Postat 10 januari 2022 Fasen också, fick till det hyfsat till slut. Sen mergade jag sönder spåren innan jag hunnit spara. Jaja, arr-justeringarna är ju kvar iallafall. Och jag tycker det låter jävligt bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 Blir kul höra 🤩 Morn å KPD! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 De e de de e e de de de e de va de e! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 Hittar inte min energi idag. Nån som sett den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 Nä den är inte här iallafall! *letar vidare* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 Hallå krapparna! Hela familjen CHAE fick en något försenad julklapp i mellandagarna genom att brorsan krigade igenom sin strålbehandling med framgång och har nu gått över till intravenös cyt-behandling vilket innebär att metastaserna fucked the right off. Han mår inget vidare but is still alive. Det omedelbara cancerhotet är m a o avstyrt och prognosen ser tämligen tillfredsställande ut. Vad har ni haft för er? I missed ya’all❤️ /Onkel CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 17 minuter sedan sa Fidden: Hittar inte min energi idag. Nån som sett den? Den försvann samtidigt som din värdighet är jag rädd… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 1 minut sedan sa CHAE: Hallå krapparna! Hela familjen CHAE fick en något försenad julklapp i mellandagarna genom att brorsan krigade igenom sin strålbehandling med framgång och har nu gått över till intravenös cyt-behandling vilket innebär att metastaserna fucked the right off. Han mår inget vidare but is still alive. Det omedelbara cancerhotet är m a o avstyrt och prognosen ser tämligen tillfredsställande ut. Vad har ni haft för er? I missed ya’all❤️ /Onkel CHAE Tja Chae! Skönt att höra/läsa. Jag har ägnat mitt liv åt att mixa om den där förbajjade edm bidraget..... Kpd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 10 minuter sedan sa CHAE: Hallå krapparna! Hela familjen CHAE fick en något försenad julklapp i mellandagarna genom att brorsan krigade igenom sin strålbehandling med framgång och har nu gått över till intravenös cyt-behandling vilket innebär att metastaserna fucked the right off. Han mår inget vidare but is still alive. Det omedelbara cancerhotet är m a o avstyrt och prognosen ser tämligen tillfredsställande ut. Vad har ni haft för er? I missed ya’all❤️ /Onkel CHAE Tja CHAE! 🤩🤩🤩 Låter ju ändå positivt. Allt rullar på här och vi försöker hålla ställningarna så gott det går. Mycket kaffe går det åt å! Hittarna kommer å går men få lyssnar? ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 KPD? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts