Fidden Postat 6 maj 2022 Dela Postat 6 maj 2022 Är det han som står på torget och spelar when the saints go marching in på sin melodika från 9 till 17? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 maj 2022 Dela Postat 6 maj 2022 Jävla ställe att bryta sidan på... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 maj 2022 Dela Postat 6 maj 2022 3 minuter sedan sa Fidden: Är det han som står på torget och spelar when the saints go marching in på sin melodika från 9 till 17? 😄 Street Tunes heter den. Intressant! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 maj 2022 Dela Postat 6 maj 2022 Han har som mål att försörja sig på det under en tid. Svensk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 maj 2022 Dela Postat 6 maj 2022 Jakten på tonträ- också SVT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 maj 2022 Dela Postat 6 maj 2022 Tonträ? Är det som plankton? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 6 maj 2022 Fast mindre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 6 maj 2022 Tonfisk måste ju vara större? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 6 maj 2022 Fast det är ju en helt annan tonart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 maj 2022 Dela Postat 6 maj 2022 Och annat virke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 maj 2022 Dela Postat 6 maj 2022 Fiskbensparkett kanske 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 maj 2022 Dela Postat 6 maj 2022 Han bygger fiol i stradivarius anda. camping premiär 😃 blev Luleå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 maj 2022 Dela Postat 6 maj 2022 Har ni snö än? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 6 maj 2022 Tyst! Jag ser på Clark! Den alldeles nya Netflix serien om Clark Olofssons bravader och äventyr. Jonas Åkerlund har regisserat denna serie i 6 avsnitt. Det mesta är sant eller påhittat i en ständig ström i en ren rockvideo anda. Klippen är halsbrytande och snabba, berättandet är knivskarpt och håller en vaken. Kändistätt värre i rollistan. Den här blev bl a en av Hank Von Helvetes sista roller. Underhållande till max, bara man inte tar det hela på för stort allvar. Saknas något så är det kanske någon form av kritik i hans leverne. Det hela riskerar att bli en slags hyllning. Clark har trots allt skapat mycket oreda, sorg och förödelse genom åren. Snyggt gjort trots allt. Och nästan sant... Lite som Längstah. 3/5 fängelserymningar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 maj 2022 Dela Postat 6 maj 2022 1 timme sedan sa Fidden: Har ni snö än? Ja på vissa skuggpartier och en del ängar. Isen ligger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 maj 2022 Dela Postat 6 maj 2022 50 minuter sedan sa Dark Of Light: Tyst! Jag ser på Clark! Den alldeles nya Netflix serien om Clark Olofssons bravader och äventyr. Jonas Åkerlund har regisserat denna serie i 6 avsnitt. Det mesta är sant eller påhittat i en ständig ström i en ren rockvideo anda. Klippen är halsbrytande och snabba, berättandet är knivskarpt och håller en vaken. Kändistätt värre i rollistan. Den här blev bl a en av Hank Von Helvetes sista roller. Underhållande till max, bara man inte tar det hela på för stort allvar. Saknas något så är det kanske någon form av kritik i hans leverne. Det hela riskerar att bli en slags hyllning. Clark har trots allt skapat mycket oreda, sorg och förödelse genom åren. Snyggt gjort trots allt. Och nästan sant... Lite som Längstah. 3/5 fängelserymningar. Lät spännande, ska se! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 6 maj 2022 1 timme sedan sa slejnard: Ja på vissa skuggpartier och en del ängar. Isen ligger. Det är ju snart jul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 6 maj 2022 i Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 maj 2022 Dela Postat 6 maj 2022 7 timmar sedan sa Fidden: Jävla ställe att bryta sidan på... Men tamme fan omöjligt att, för en fredags-browsare som jag, undvika gå tillbaka en sida eller två för att undersöka denne torg-melodika-musikant närmre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 maj 2022 Dela Postat 6 maj 2022 (redigerat) 9 timmar sedan sa slejnard: När pico äntrar tråden. Då är det fredag på riktigt You rang? 😄 Ursäkta jag är sen, hamnade i lite Forza Horzion 5 och Youtube-videos. Redigerat 6 maj 2022 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 maj 2022 Dela Postat 6 maj 2022 (redigerat) Förresten, och det här kanske jag skulle nämnt redan för ett par år sedan (eller, det kanske jag också gjort? 😐) men om ni är uttråkade och behöver något roligt att få dyka ned i rekommenderar jag "WILTY" eller "Would I Lie To You?" som är det fullständiga namnet. Säsong 3 och framåt är min rekommendation, inte för att 1 och 2 var direkt dåliga, men 3 är ändå ett bättre format och det format som fortfarande gäller idag. Finns tillgängligt på Youtube. Jag tror att det funnits en svensk variant av samma humorpanelshow men den kan ha passerat snudd på obemärkt förbi. På samma tema, jag har sett något eller några avsnitt av "Bäst i test" men vill bestämt påstå att originalet "Taskmaster" likväl som den norska iterationen av samma TV-program, "Kongen befaler" (även om jag bara sett första säsongen av den senare) båda är sjukt mycket bättre. Redigerat 6 maj 2022 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 maj 2022 Dela Postat 6 maj 2022 (redigerat) Oklart hur jag lyckades citera mig själv där när jag bara var ute efter att redigera befintligt inlägg. Aja... Redigerat 6 maj 2022 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 6 maj 2022 Smörgås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 maj 2022 Dela Postat 7 maj 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 maj 2022 Dela Postat 7 maj 2022 13 timmar sedan sa Dark Of Light: Det är ju snart jul. Nej. Först sommar! Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 maj 2022 Dela Postat 7 maj 2022 12 timmar sedan sa Pico: You rang? 😄 Ursäkta jag är sen, hamnade i lite Forza Horzion 5 och Youtube-videos. 😊 somnade extremt tidigt. Blir ofta så när man campar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 7 maj 2022 14 timmar sedan sa Dark Of Light: Det är ju snart jul. 14 timmar sedan sa Dark Of Light: i 56 minuter sedan sa slejnard: Nej. Först sommar! Morn å KPD Juli sommarmånad är. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 maj 2022 Trådstartare Dela Postat 7 maj 2022 16 timmar sedan sa Fidden: sparkett Är det en slags mindre spark? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 maj 2022 Dela Postat 7 maj 2022 De e de! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 maj 2022 Dela Postat 7 maj 2022 KPD- korv på de! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts