slejnard Postat 29 april 2022 Dela Postat 29 april 2022 Räknar som en kratta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 april 2022 Dela Postat 29 april 2022 Volvo 140 , finns den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 april 2022 Dela Postat 29 april 2022 Yep’r 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 29 april 2022 Dela Postat 29 april 2022 En pojke i Kina med hästinfluensa osså nu det här... we are DOOOOOMED! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 29 april 2022 Dela Postat 29 april 2022 Nånting säger mig att det inte handlar om att arbetsgivaren skall dra in på Gud för att minska kostnaderna... Bummer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 29 april 2022 Dela Postat 29 april 2022 Och med min närvaro så önskar jag givetvis alla en trevlig helg. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 april 2022 Trådstartare Dela Postat 29 april 2022 6 timmar sedan sa slejnard: Ska lämna in en gammal cykel för rep så nu blir det å börja cykla litt. Här har vi alltså resultatet av din bilbesiktning... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 april 2022 Dela Postat 29 april 2022 Gudh behöver många pengar.. 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 april 2022 Trådstartare Dela Postat 29 april 2022 För övrigt tror jag inte på fornnordiskt liv på andra planeter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 april 2022 Dela Postat 29 april 2022 Liiiiite långt pendla 16km enkel väg till jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 april 2022 Dela Postat 29 april 2022 1 timme sedan sa Pico: Och med min närvaro så önskar jag givetvis alla en trevlig helg. 😄 Trevlig helg till dig å! 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 april 2022 Trådstartare Dela Postat 29 april 2022 23 minuter sedan sa slejnard: Liiiiite långt pendla 16km enkel väg till jobbet. På norrländskt vis är det väl minst det dubbla på vägen hem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 april 2022 Dela Postat 29 april 2022 35 minuter sedan sa Dark Of Light: På norrländskt vis är det väl minst det dubbla på vägen hem? Så är det! Ganska mycket uppåt när man ska hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 april 2022 Dela Postat 29 april 2022 (redigerat) Nu är det Nordeas tur! Tur att man själv inte blev drabbad förr och ej heller nu eftersom jag inte har Nordea men jag har en massa annat som kan strula men det verkar som att Gud står på min sida och låter mig gå framåt utan en massa bekymmer som man oftast stöter på här i livet men eftersom jag knappt har något liv så kan det ej heller bli problem med...vahettere... med allt som har med livet att göra fast man lever ju iofs så mycket kan ju ändå strula till sig i tekniken i mjukvaran i systemet i stadsapparaten i samhället OCH... i ... vahettere....i...... Äh! Så e de me de! Redigerat 29 april 2022 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 april 2022 Dela Postat 29 april 2022 Nej just ja.. Det är ju jag som är Gudh för helvete! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 29 april 2022 Dela Postat 29 april 2022 2 timmar sedan sa slejnard: Liiiiite långt pendla 16km enkel väg till jobbet. Testa en gång eller två - för efter ett tag upplever jag själv att en enkelväg om 9-nånting km inte är speciellt märkvärdigt. Det är heller inget skämt att det tveklöst är jobbigare hemåt... Kanske främst pga att det blir så mycket uppförsbacke i mitt fall snarare än nån stereotyp som DoL nämner. 😄 Och yes, jag begriper att ~9-10km och 16km är en viss skillnad, men en eller två gånger i veckan borde inte behöva vara något bekymmer. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 april 2022 Trådstartare Dela Postat 29 april 2022 1 timme sedan sa Neosus: Nu är det Nordeas tur! Kan vara Putin som djävlas. Jag är det inte. Den här gången. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 april 2022 Trådstartare Dela Postat 30 april 2022 Jag ämnar att inmundiga kaffe! Nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 april 2022 Dela Postat 30 april 2022 9 timmar sedan sa Pico: Testa en gång eller två - för efter ett tag upplever jag själv att en enkelväg om 9-nånting km inte är speciellt märkvärdigt. Det är heller inget skämt att det tveklöst är jobbigare hemåt... Kanske främst pga att det blir så mycket uppförsbacke i mitt fall snarare än nån stereotyp som DoL nämner. 😄 Och yes, jag begriper att ~9-10km och 16km är en viss skillnad, men en eller två gånger i veckan borde inte behöva vara något bekymmer. 😛 Ja kanske. Får iaf börja med lite kortare sträckor. Vi får se! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 april 2022 Dela Postat 30 april 2022 26 minuter sedan sa Dark Of Light: Jag ämnar att inmundiga kaffe! Nu! Samma här! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 april 2022 Dela Postat 30 april 2022 Snart börjar hockeyn. Ni hejar väl på Luleå i matchen mot Färjestad? Hunnit kratta lite idag. Bra ta pö om pö då vi har stor tomt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 april 2022 Dela Postat 30 april 2022 Det är bra! Man ska kratta och vara klad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 april 2022 Trådstartare Dela Postat 30 april 2022 3 timmar sedan sa slejnard: Bra ta pö om pö då vi har tö! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 april 2022 Trådstartare Dela Postat 30 april 2022 3 timmar sedan sa Neosus: Det är bra! Man ska kratta och vara klad! Mikket snell hest. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 30 april 2022 Dela Postat 30 april 2022 Glad Valborg, mina vänner🔥🤘🏼🤓🤘🏼 Och skål🥃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 april 2022 Dela Postat 30 april 2022 Tack detsamma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 april 2022 Dela Postat 30 april 2022 1 timme sedan sa Dark Of Light: tö! Snö ligger än här å var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 30 april 2022 Dela Postat 30 april 2022 On 2022-04-29 at 19:43 sa slejnard: Liiiiite långt pendla 16km enkel väg till jobbet. Ha! Jag pendlade 27 mil enkelväg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 april 2022 Dela Postat 30 april 2022 11 minuter sedan sa drloop: Ha! Jag pendlade 27 mil enkelväg! Wow 😯 d va långt vare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 30 april 2022 Dela Postat 30 april 2022 2 minuter sedan sa slejnard: Wow 😯 d va långt vare! Göteborg-Malmö Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts