slejnard Postat 21 april 2022 Postat 21 april 2022 Hungbrig är ju när nån från Ungern - Hungary äter en brigg full med glass.
Neosus Postat 21 april 2022 Postat 21 april 2022 22 minuter sedan sa slejnard: Hungbrig är ju när nån från Ungern - Hungary äter en brigg full med glass. aHAa.. 😂 👍
Dark Of Light Postat 21 april 2022 Trådstartare Postat 21 april 2022 57 minuter sedan sa slejnard: 😄 sett nya batman klart. Riktigt bra! Har han varit på biographen?
Dark Of Light Postat 21 april 2022 Trådstartare Postat 21 april 2022 Vad kallas talibanernas Holländska avdelning?
Dark Of Light Postat 21 april 2022 Trådstartare Postat 21 april 2022 1 timme sedan sa slejnard: 😄 sett nya batman klart. Riktigt bra! 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Har han varit på biographen? HBO såklart!
slejnard Postat 21 april 2022 Postat 21 april 2022 Vinst för Luleå mot Frölunda på bortaplan. 3-1 i matcher!
Pico Postat 21 april 2022 Postat 21 april 2022 Har nu varit vaken i ~65 timmar på raken. 05:00 imorgon måste jag vara på flyget och allt jag lyckats packa så här långt pga de "mindre" utmaningar jag börjat uppmärksamma kring min kognitiva förmåga är passet, snuset, covid-vaccinationsbeviset, flygbiljetterna som bor i mobilen samt kreditkortet. Den sistnämnda kommer vara huvudrollsinnehavaren då det kommer till att justera alla de "ahh, men visst faaan också..." jag tveklöst kommer dyka på väl på plats i Barcelona. 🤣 Aja, jag kan omöjligen vara den förste som inleder en konferenshelg med att vara fimpad redan innan take off men, det blir nog bra. 😄
Neosus Postat 21 april 2022 Postat 21 april 2022 Tror jag håller på med mitt livs första hit faktiskt. Ska bara göra låtfan färdig först..
Neosus Postat 21 april 2022 Postat 21 april 2022 Den går såhär: Dammmm daaaaaammmm dammmm daaaaaam dammeli dammmm
Fidden Postat 21 april 2022 Postat 21 april 2022 1 timme sedan sa Pico: Har nu varit vaken i ~65 timmar på raken. 05:00 imorgon måste jag vara på flyget och allt jag lyckats packa så här långt pga de "mindre" utmaningar jag börjat uppmärksamma kring min kognitiva förmåga är passet, snuset, covid-vaccinationsbeviset, flygbiljetterna som bor i mobilen samt kreditkortet. Den sistnämnda kommer vara huvudrollsinnehavaren då det kommer till att justera alla de "ahh, men visst faaan också..." jag tveklöst kommer dyka på väl på plats i Barcelona. 🤣 Aja, jag kan omöjligen vara den förste som inleder en konferenshelg med att vara fimpad redan innan take off men, det blir nog bra. 😄 1
Fidden Postat 21 april 2022 Postat 21 april 2022 Ledigheten slut, imorgon är det som måndag och fredag på samma gång. Inte konstigt att pico blir förvirrad.
Fidden Postat 21 april 2022 Postat 21 april 2022 Det här med att man gått och lagt sig innan 22 i nästan en hel vecka, men när ledigheten väl är slut, dååå är man vaken till midnatt...
Fidden Postat 21 april 2022 Postat 21 april 2022 Meeeeen jag sov visserligen en stund efter lunch och har ingen konferens i Barcelona imorgon.
Dark Of Light Postat 22 april 2022 Trådstartare Postat 22 april 2022 5 timmar sedan sa Neosus: Tror jag håller på med mitt livs första hit faktiskt. Ska bara göra låtfan färdig först.. Du är alltså något förvirrad men har bestämt dig att du eventuellt ska injicera heroin för första gången någonsin men ska bara komponera lite först. Ta en covfefe istället och/eller en smörgås.
Dark Of Light Postat 22 april 2022 Trådstartare Postat 22 april 2022 6 timmar sedan sa Pico: Har nu varit vaken i ~65 timmar på raken. 05:00 imorgon måste jag vara på flyget och allt jag lyckats packa så här långt pga de "mindre" utmaningar jag börjat uppmärksamma kring min kognitiva förmåga är pisset, snaset, covfifi-vaxinationsbeviset, flugpappret som bor i mobilen samt cyklopet. Den sistnämnda kommer vara huvudrollsinnehavaren då det kommer till att justera alla de "ahh, men visst faaan också..." jag tveklöst kommer dyka på väl på plats i Barcelona. 🤣 Aja, jag kan omöjligen vara den förste som inleder en konferenshelg med att vara fimpad redan innan take off men, det blir nog bra. 😄 Glöm inte en osth! Det är ALDRIG en resa utan en osth! Hälsa!
Recommended Posts