Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
3 timmar sedan sa slejnard:

Jåh! 

Vilken episk page bottom dol! 👍

Man får ju ge er juniorer chansen till episka PTs också.

Postat
1 timme sedan sa Dark Of Light:

Det här förklarar ju din osthreze DIA spel...

Indeed

Postat

Medans ni städar the aftermath av osthrostandet så har jag kollat in vittnesmålen i Johnny Depp´s "Defamation Trial Against Amber Heard".

Han har ju stämt fröken Heard på $50m för hela debaklet och rättegången som hon förde mot Hr Depp där hon anklagade honom för misshandel mm. Depp vann den rättegången och nu är det payback time. 

Finns att spana in i YT om ni orkar. Rätt så fascinerande att få lite insikt i life by the rich and famous. Depp verkar trots alla pengar och berömmelse en ganska vettig man. Fötterna på jorden.

Postat

Det är han faktiskt! Ganska duktig musiker är han oxå!

Faktiskt!

Men där i Amerikat kan man stämma varandra för precis vad som helst..

Tokigt! 195201-Jg3bL.GIF.51b048521fbbd749a90a2f8e0bea006e.GIF

Postat

Fan, Johnny Depp/Amber Heard trial (dag 6), direktsänt på tuben. Det är ju fucking smärtsamt att se/lyssna på. Jag kanske borde pyssla med någonting mer njutbart istället, exempelvis köra en gaffel djupt in i låret eller liknande... 😣

Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Satan här å! (Våga dyrka) Jobbar dock inne! Nylunchad å KPD:ad. Vad gör NIiiiiiiiii? 

Hur går det med Corronanannan? Nypizzad och ska ta mig en duschhshsch.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.