slejnard Postat 8 januari 2022 Dela Postat 8 januari 2022 Eller värma Signebo kopp Java Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 januari 2022 Dela Postat 8 januari 2022 @Fidden @Neosus - Min yt-kanal har två subscribers... en vet jag är någon fullständigt random (nån amerikansk kvinna, om minnet inte sviker mig) men vem fan är den andra? Har nån av er varit och klickat runt? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 januari 2022 Dela Postat 8 januari 2022 (@) Martinsson 1970 är jag på twitter om ni har? och hej pico! Läget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 januari 2022 Dela Postat 8 januari 2022 (redigerat) 7 minuter sedan sa slejnard: (@) Martinsson 1970 är jag på twitter om ni har? och hej pico! Läget? Tjabba! Ångest-VM (och snudd på sorg dessutom med uteblivet JVM 😁) då det snart är dags för arbete igen... Annars OK. Självrå? Redigerat 8 januari 2022 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 januari 2022 Dela Postat 8 januari 2022 12 minuter sedan sa Pico: Tjabba! Ångest-VM (och snudd på sorg dessutom med uteblivet JVM 😁) då det snart är dags för arbete igen... Annars OK. Självrå? Samma här ang jobb. Jobbat två av mellandagarna så det blir vanlig lunk igen snart. Skönt på sitt vis. Nu lite torkat kött pd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 januari 2022 Dela Postat 8 januari 2022 30 minuter sedan sa Pico: @Fidden @Neosus - Min yt-kanal har två subscribers... en vet jag är någon fullständigt random (nån amerikansk kvinna, om minnet inte sviker mig) men vem fan är den andra? Har nån av er varit och klickat runt? 😄 Nä inte jag iallafall. Har du nå coola videos uppe då? Isåfall blir jag en subskrajbers oxå... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 januari 2022 Dela Postat 8 januari 2022 19 minuter sedan sa Neosus: Nä inte jag iallafall. Har du nå coola videos uppe då? Isåfall blir jag en subskrajbers oxå... Inte en enda, så min förvåning redan vid första subskrajbern (nåt år sedan) trodde jag var total... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 januari 2022 Dela Postat 8 januari 2022 Ah jag förstår 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 januari 2022 Dela Postat 8 januari 2022 Ibland kommer det in nån ny prenumerant på min kanal men ändå är man inte speciellt aktiv. 😄 Lika roligt varje gång. 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 januari 2022 Dela Postat 8 januari 2022 1 timme sedan sa Pico: @Fidden @Neosus - Min yt-kanal har två subscribers... en vet jag är någon fullständigt random (nån amerikansk kvinna, om minnet inte sviker mig) men vem fan är den andra? Har nån av er varit och klickat runt? 😄 Tror inte det, har redan glömt vad du heter där. Om du inte har några videos på en Amazon kombi så hittar jag dig inte 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 januari 2022 Dela Postat 8 januari 2022 Har en video med 35000 tittare. Lite coolt ändå. En rejäl stadion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 januari 2022 Dela Postat 8 januari 2022 Ni borde bli youtubers ni oxå. Sitta och tjitt tjatta, spela games, live streama, supa och skrika som en riktig tokstolle och spela in bakfylleångest videos... De vore väl något de? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 januari 2022 Dela Postat 8 januari 2022 Ostmacka på det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 januari 2022 Dela Postat 8 januari 2022 Gjorde ju min ostresa i flight simulator. Den fick ett rätt svalt mottagande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 januari 2022 Dela Postat 8 januari 2022 Däremot borde vi starta en discord och en farm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 januari 2022 Dela Postat 8 januari 2022 Discord iste tjitt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 januari 2022 Dela Postat 8 januari 2022 37 minuter sedan sa Fidden: Har en video med 35000 tittare. Lite coolt ändå. En rejäl stadion. Yeah coolt! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 januari 2022 Dela Postat 8 januari 2022 Har nå på 40 pers som prenumererar. Mestadels musik. Vad gör man på discord? Man kan inte vara med överallt. Längstah viktigast ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 januari 2022 Dela Postat 8 januari 2022 Förlorade nyss i sequence. Kul spel! (Analogt) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 januari 2022 Dela Postat 8 januari 2022 Discord är nästan som Längstah. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 januari 2022 Dela Postat 8 januari 2022 5 minuter sedan sa Neosus: Discord är nästan som Längstah. Ska kolla upp det 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 9 januari 2022 13 timmar sedan sa slejnard: Hmm om man skulle måla en tavla? Med vänlig hälsning, rastlös Gör en vetja... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 9 januari 2022 11 timmar sedan sa Neosus: Ni borde bli youtubers ni oxå. Sitta och tjitt tjatta, spela games, live streama, supa och skrika som en riktig tokstolle och spela in bakfylleångest videos... De vore väl något de? Då måste man ju ha talang för sådant. Det har inte vi. pitt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 januari 2022 Dela Postat 9 januari 2022 Hå nog har vi det. KPD? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 9 januari 2022 Dela Postat 9 januari 2022 17 minuter sedan sa slejnard: Hå nog har vi det. KPD? Japp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 januari 2022 Dela Postat 9 januari 2022 De hotade med flerdubblad ränta på studielån. Den hamnade på 0%. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 9 januari 2022 (redigerat) 31 minuter sedan sa Fidden: De hotade med flerdubblad kruska på kvarg. Den hamnade på 0%. Kpd! Var det inte din bror som fick corons, om ja, hur går det för honom och har han tänkt om ang. vaccinationer? Kungahuset är indränkt i corona. Den sprids likt dåliga gener genom kopulering med personer med alldeles för nära släktband. Något kungahuset har stor erfarenhet av. Redigerat 9 januari 2022 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 januari 2022 Dela Postat 9 januari 2022 7 minuter sedan sa Dark Of Light: Kpd! Var det inte din bror som fick corons, om ja, hur går det för honom och har han tänkt om ang. vaccinationer? Kungahuset är indränkt i corona. Den sprids likt dåliga gener genom kopulering med personer med alldeles för nära släktband. Något kungahuset har stor erfarenhet av. Ja, han hade covid, är nog bara en sån där utdragen hosta kvar som är min släkts paradgren. Har inte sett några antivax-rants av varken honom eller hans sambo efter det, så de har väl iallafall avslutat sin offensiv. Kan i och för sig bero på att hans dotter, ssk med vett, gav honom ett långt och sansat svar på Facebook redan innan de blev sjuka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 januari 2022 Dela Postat 9 januari 2022 Nu har syrrans familj covid. De är dock vaccinerade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 9 januari 2022 Elände. Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts