slejnard Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 Jåh! Men de som sabbar borde skämmas ännu mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 PT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 Stavas det symptom eller symtom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 Intressant och välgjord dokumentär serie om nationalparker på Netflix. Barack Obama är ciceron. Annars har vi varit ute och solat idag. Inga kravaller här i fleviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 1 timme sedan sa Dark Of Light: I glasshus... Mm. Varför, kan man ju undra, dansken är ju inte ens där. Min teori är att detta är Adidaskrigare, dvs wanna-be gangsters som ska mäta picken mot samhället. Våld och skadegörelse som bara går på vana. Detta måste få ett slut nu innan något tragiskt inträffar. Man skäms ju. Ja! Enligt polisen ska det ha varit en 16-åring som startat det hela. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 april 2022 Trådstartare Dela Postat 17 april 2022 1 timme sedan sa slejnard: PT! Nej, det är inlägget över den. 45 minuter sedan sa slejnard: Stavas det symptom eller symtom? Nej, det stavas D. E. T. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 51 minuter sedan sa slejnard: Inga kravaller här i fleviken Men det kan bli.. om 187 år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 Ja fast vi har haft nån rättshaverist! Fast han är död nu. Riktigt galen gammal gubbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 (redigerat) Studio.se fick nyss lite reklam på musikdokumentär på P3... om Avicii! Redigerat 17 april 2022 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 Kool kool 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 Har hamnat på arbetsläger och skruvat trädäck hela dagen. Slitigt för en kontorskropp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 Kul ändå. Klart du ska ha ett trädäck till poolen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 april 2022 Trådstartare Dela Postat 17 april 2022 Ich hast gehamnet im einem arbeitslager und have been screwing three tires das whole dagen. Ganz wearing for a officesnopp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 april 2022 Trådstartare Dela Postat 17 april 2022 1 minut sedan sa slejnard: Kul ändå. Klart du ska ha ett trädäck till poolen. Ja, det är bra mycket enklare att rulla bort den över vintern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 april 2022 Trådstartare Dela Postat 17 april 2022 Eller gräsmattan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 april 2022 Trådstartare Dela Postat 17 april 2022 Medar är så 2021. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 Det blir medar också. Eller räls kanske är rättare sagt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 Det byggs alltså ett lok med trädäck? Är det rätt uppfi...fattat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 Miljövänligt skare va! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 Brukar inte vara såhär men känner en liten svacka med musiken. Senaste två åren har jag spelat in många låtar men nu känns det helt tomt. Idétorka! Tror jag ska pausa den egna produktionen i sommar och bara göra nån ströspelning. Känns som jag bara stampar på samma ställe och låtarna når aldrig ut. Även om det inte är det viktigaste. Att känna sig tillfreds själv är viktigast! Skriva åt andra kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 14 minuter sedan sa slejnard: Brukar inte vara såhär men känner en liten svacka med musiken. Senaste två åren har jag spelat in många låtar men nu känns det helt tomt. Idétorka! Tror jag ska pausa den egna produktionen i sommar och bara göra nån ströspelning. Känns som jag bara stampar på samma ställe och låtarna når aldrig ut. Även om det inte är det viktigaste. Att känna sig tillfreds själv är viktigast! Skriva åt andra kanske? "Det finns inget hjärta om man inte har kul". Tar pauser hela tiden när det känns för mycket som projekt som behöver färdigställas. Nästan som måsten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 23 minuter sedan sa Neosus: Det byggs alltså ett lok med trädäck? Är det rätt uppfi...fattat? En transportjärnväg med trädäck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 Hur i helvete kan en järnväg vara något annat än en transportjärnväg förresten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 Järnväg av trä? Är DET rätt uppfet....fattad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 Nä, men PÅ trä. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 På trä av Järn? Jahaaaaaaaaaaaaaaaaa.... näe? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 Är även jag i en svacka! Men joxar bara när jag känner för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 2 minuter sedan sa Neosus: På trä av Järn? Jahaaaaaaaaaaaaaaaaa.... näe? Järnträ. Träjärn. Eller det är nog aluminium. Och tåget är ett tak. Fan vad rörigt egentligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 13 minuter sedan sa Fidden: "Det finns inget hjärta om man inte har kul". Tar pauser hela tiden när det känns för mycket som projekt som behöver färdigställas. Nästan som måsten. Bra insikt! Japp får bli en paus så kanske hungern kommer tillbaka sen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 april 2022 Dela Postat 17 april 2022 6 minuter sedan sa Neosus: Är även jag i en svacka! Men joxar bara när jag känner för det. Så brukar jag å göra. Känns dock som det kommer dröja ett tag. Kanske är Coronans fel 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts