Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2022 (alias Längstah)


Dark Of Light

Recommended Posts

Annons
1 timme sedan sa Dark Of Light:

I glasshus...

Mm. Varför,  kan man ju undra, dansken är ju inte ens där. Min teori är att detta är Adidaskrigare, dvs wanna-be gangsters som ska mäta picken mot samhället. Våld och skadegörelse som bara går på vana. Detta måste få ett slut nu innan något tragiskt inträffar.

Man skäms ju.

Ja! Enligt polisen ska det ha varit en 16-åring som startat det hela.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Brukar inte vara såhär men känner en liten svacka med musiken. Senaste två åren har jag spelat in många låtar men nu känns det helt tomt. Idétorka! Tror jag ska pausa den egna produktionen i sommar och bara göra nån ströspelning. Känns som jag bara stampar på samma ställe och låtarna når aldrig ut. Även om det inte är det viktigaste. Att känna sig tillfreds själv är viktigast! Skriva åt andra kanske? 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan sa slejnard:

Brukar inte vara såhär men känner en liten svacka med musiken. Senaste två åren har jag spelat in många låtar men nu känns det helt tomt. Idétorka! Tror jag ska pausa den egna produktionen i sommar och bara göra nån ströspelning. Känns som jag bara stampar på samma ställe och låtarna når aldrig ut. Även om det inte är det viktigaste. Att känna sig tillfreds själv är viktigast! Skriva åt andra kanske? 

"Det finns inget hjärta om man inte har kul". Tar pauser hela tiden när det känns för mycket som projekt som behöver färdigställas. Nästan som måsten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...