Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2022 (alias Längstah)


Dark Of Light

Recommended Posts

Annons

En sak som ÄR sann är att det är krav i kravallerna. Så mycket att de borde bli Krav märkta. Känns som Svensk polis är rätt så hjälplös när det blir så här stor oreda. Känns inte alls stabilt. Samhället får sig en rejäl buckla.

Inte alls bra... 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja.

En dansk idiot som vill provocera lättprovocerade muslimer så att folk ska förstå att muslimer inte hör hemma här. Han väljer invandrartäta områden för att det säkert ska bli kaos.

Och när det blir kaos, då skyller folk på polisen. Vilken dålig polis vi har med ett sossestyre, vill dansken att vi ska tänka.

Folk skyller även på muslimer. Vilket pack sossarna släpper in, menar dansken.

Och den där friheten att få säga vad man vill hela tiden, tänker nån. Den borde vi skrota och bli ett nytt Ryssland.

Vilken jävla sörja. Och så jag, som svamlar om politik igen. Dansken borde bränna mig istället, så man slipper den här jävla skiten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har hört av en vän vars syrra hade en hund som kände en annan syster men hon jobbade på sjukhus, att hon hade en hemhjälp vars granne en gång tagit på en man vars svåger hade ett åkeri som hade precis anställt en ny chaufför som hade en mardröm en gång men det hade inget med det här att göra. Han i sin tur hade en gång känt en snubbe i lumpen som inte kunde komma upp därifrån, hans katt var redigt förbannad på deras brevbärare vars ex-fru hade samma vän som jag hade vars syrra hade en hund som kände en annan syster men hon jobbade på sjukhus, att hon hade en hemhjälp vars granne en gång tagit på en man vars svåger hade ett åkeri som hade precis anställt en ny chaufför som hade en mardröm en gång men det hade inget med det här att göra. Han i sin tur hade en gång känt en snubbe i lumpen som inte kunde komma upp därifrån, hans katt var redigt förbannad på deras brevbärare vars ex-fru hade samma vän som jag hade vars syrra hade en hund som kände en annan syster men hon jobbade på sjukhus, att hon hade en hemhjälp vars granne en gång tagit på en man vars svåger hade ett åkeri som hade precis anställt en ny chaufför som hade en mardröm en gång men det hade inget med det här att göra. Han i sin tur hade en gång känt en snubbe i lumpen som inte kunde komma upp därifrån, hans katt var redigt förbannad på deras brevbärare vars ex-fru hade samma vän som jag hade vars syrra hade en hund som kände en annan syster men hon jobbade på sjukhus, att hon hade en hemhjälp vars granne en gång tagit på en man vars svåger hade ett åkeri som hade precis anställt en ny chaufför som hade en mardröm en gång men det hade inget med det här att göra. Han i sin tur hade en gång känt en snubbe i lumpen som inte kunde komma upp därifrån, hans katt var redigt förbannad på deras brevbärare vars ex-fru hade samma vän som jag hade.

Jag minns inte riktigt längre vad jag ville med det här inlägget.

Kryo påse Slej! 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan sa Fidden:

Ja.

En dansk idiot som vill provocera lättprovocerade muslimer så att folk ska förstå att muslimer inte hör hemma här. Han väljer invandrartäta områden för att det säkert ska bli kaos.

Och när det blir kaos, då skyller folk på polisen. Vilken dålig polis vi har med ett sossestyre, vill dansken att vi ska tänka.

Folk skyller även på muslimer. Vilket pack sossarna släpper in, menar dansken.

Och den där friheten att få säga vad man vill hela tiden, tänker nån. Den borde vi skrota och bli ett nytt Ryssland.

Vilken jävla sörja. Och så jag, som svamlar om politik igen. Dansken borde bränna mig istället, så man slipper den här jävla skiten.

Allt hänger ihop! Danskdjävlar!

Kpd?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad ska man säga? VAD ska man säga? Kan man säga fot? Knä?

Nä..

Jag säger då ingenting så har jag ingenting sagt. Det säger jag.

....men vi borde åka till Danmark och bränna lite bilar oxå.

Vakul!

coffee.GIF.615af63fba6d7dd79a88678ea5fefa45.GIF

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
17 timmar sedan sa Dark Of Light:

Plötsligt blev jag sugen på valnötter....

 

 

And now to something completely pedal.

 

Varför alltid gröna? Funkar inte med greenscreen 😞

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan sa Neosus:

Vad ska man säga? VAD ska man säga? Kan man säga fot? Knä?

Nä..

Jag säger då ingenting så har jag ingenting sagt. Det säger jag.

....men vi borde åka till Danmark och bränna lite bilar oxå.

Vakul!

coffee.GIF.615af63fba6d7dd79a88678ea5fefa45.GIF

Njaeh. Grejen vore ju att få danskdjävlarna att bränna sina egna bilar, precis som Adidaskrigarna fullt logiskt gör här. Man ska åka dit och agitera för något de inte vill höra på. 

Införning av tungspets R i danska språket (och inte någon annanstans). Öl förbud mellan 07.00-06,59 alla dagar. Introducera berg i landskapet. Förbud mot smörrebröd samt att vi vill skänka Skåne till Danmark och Danmark till herrefolket. 

21 minuter sedan sa slejnard:

Våfflor å körv! 

Den kombon... 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan sa Dark Of Light:

Njaeh. Grejen vore ju att få danskdjävlarna att bränna sina egna bilar, precis som Adidaskrigarna fullt logiskt gör här. Man ska åka dit och agitera för något de inte vill höra på.

Ja precis ja! Vi kan åka dit och bränna upp deras öl-bibel.

Link to comment
Dela på andra sajter

I glasshus...

Mm. Varför,  kan man ju undra, dansken är ju inte ens där. Min teori är att detta är Adidaskrigare, dvs wanna-be gangsters som ska mäta picken mot samhället. Våld och skadegörelse som bara går på vana. Detta måste få ett slut nu innan något tragiskt inträffar.

Man skäms ju.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...