Neosus Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 Diska, fixa en ostmacka och oboy! Det är svaret på frågan om vad som händer senare ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 Bra! Handlar alltså om Thomas Quick aka Sture Bergvall. Går nåt litet tag till på tv4 play Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 Vem spelar rollen som Simeon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 Venne det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 @slejnard Jag vill minnas att du berättade att du köpte en oktavpedal (typ klassisk BOSS) och att du skulle använda den specifikt på acken ute på gig för att tjocka till basregistret. Hur ställer du in den då? Mvh Undrande -79 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 Mycket sven-kommentarer idag. Få lyckas nå den nivån av folklighet och lyckas hålla sig relevant och i nuet på samma sätt. Se bara på Ulf Brunnberg. Kerstin på röntgen inledde pulsmötet med att hedra minnet och ta upp det där roliga radioprogrammet Sven gjorde. Weiron i ottan. Nåväl. Tanken var ju god. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 Good job, well done Kerstin… Herr Melander lär varit en tyrann som nattchef på AB f ö. Jag gillade Sven i Nöjesmassakern way back then. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 april 2022 Dela Postat 2 april 2022 7 timmar sedan sa CHAE: @slejnard Jag vill minnas att du berättade att du köpte en oktavpedal (typ klassisk BOSS) och att du skulle använda den specifikt på acken ute på gig för att tjocka till basregistret. Hur ställer du in den då? Mvh Undrande -79 God morgon! Har inte blivit så mycket till acken ännu. Använder mest som effekt på vissa låtar i coverbandet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 april 2022 Dela Postat 2 april 2022 Jaha. Ingen vettig vintersport på tv och f1 har ledig helg. VA FAN SKA JAG GÖRA IDAG DÅ?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 april 2022 Dela Postat 2 april 2022 Knåpa ihop en sång? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 april 2022 Trådstartare Dela Postat 2 april 2022 Det kanske är lite tidigt att säga men jag vill ändå tillstå att detta är mitt första inlägg här idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 april 2022 Dela Postat 2 april 2022 10 minuter sedan sa Dark Of Light: Det kanske är lite tidigt att säga men jag vill ändå tillstå att detta är mitt första inlägg här idag. Vi kan väl säga så så länge, så får vi korrigera det senare om det ändras. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 april 2022 Trådstartare Dela Postat 2 april 2022 Eller... tidigare blir det väl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 april 2022 Dela Postat 2 april 2022 (redigerat) Ja, eller ett senare tidigare om det första tidigare som var innan det som hände senare var för tidigt. Redigerat 2 april 2022 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 april 2022 Trådstartare Dela Postat 2 april 2022 Kan det vara för tidigt? Hur länge varar det senare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 april 2022 Trådstartare Dela Postat 2 april 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 april 2022 Dela Postat 2 april 2022 1 minut sedan sa Dark Of Light: Kan det vara för tidigt? Hur länge varar det senare? Det har helt att göra med sommartiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 april 2022 Dela Postat 2 april 2022 Sommartiden? Hej hej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 april 2022 Dela Postat 2 april 2022 KPD E DE! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 april 2022 Trådstartare Dela Postat 2 april 2022 (redigerat) 27 minuter sedan sa CHAE: Det har helt att göra med sommartiden. Lite som ett bra liggsår. Det varar bäst. Redigerat 2 april 2022 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 april 2022 Dela Postat 2 april 2022 Ska hälsa på hos syrran sen. Var ett tag sedan. Undras om kaffe bjudes. Vi skulle då få middag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 april 2022 Dela Postat 2 april 2022 Se upp bara. Om du blir bjuden på kaffe INNAN du kommer fram... då blir du ju förbjuden 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 april 2022 Dela Postat 2 april 2022 🤔 ätit först och kaffe nu strax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 april 2022 Dela Postat 2 april 2022 Hemma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 april 2022 Dela Postat 2 april 2022 Å lördagsgodis inhandlat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 april 2022 Dela Postat 2 april 2022 Gött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 april 2022 Dela Postat 2 april 2022 Doooooooodis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 april 2022 Dela Postat 2 april 2022 Längesen man jagade en PT? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 april 2022 Dela Postat 2 april 2022 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts