Dark Of Light Postat 29 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 29 mars 2022 Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 mars 2022 Dela Postat 29 mars 2022 Ja! Kallt som -17 här på morgonen. Diger pedallista CHAE! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 29 mars 2022 Dela Postat 29 mars 2022 14 hours ago, Dark Of Light said: Har på känn att varenda stand-up komiker kommer inkludera händelsen på ett eller annat sätt i sina nummer, memer kommer produceras, sketcher, Simpsons... It´s a bitchslap that will(!) keep on slappin´. Det var väl btw inte första gången heller han viftat? Här är genrepet. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 29 mars 2022 Dela Postat 29 mars 2022 6 hours ago, CHAE said: Satt och gjorde en lista över samtliga pedahler för att hålla lite bättre koll på strömförsörjning och sådant där utifall jag vill kunna re-organisera i framtiden. Tänkte att ”det blir väl en sisådär 12-13 stycken🤷🏻♂️” Det vart 23…😳🙃 Inte en enda Tubescreamer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 mars 2022 Dela Postat 29 mars 2022 Exakt! Hur försvarar du det CHAE??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 mars 2022 Dela Postat 29 mars 2022 Tubescreamer? Vad har PewDiePie med det här att göra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 29 mars 2022 Ja!? Vad fan har PDP med det och göra och hur fan får du dit falukorven!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 29 mars 2022 Dela Postat 29 mars 2022 Förkyld som katten. Längesedan jag hade en sådan fin fin näsa som nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 mars 2022 Dela Postat 29 mars 2022 4 timmar sedan sa Naymari: Inte en enda Tubescreamer 3 timmar sedan sa slejnard: Exakt! Hur försvarar du det CHAE??? Aha! Vän av ordning ser dock att SD-1:an finns med som värdig TS-ersättare. SD-1:an är dessutom Monte Allums-moddad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 mars 2022 Dela Postat 29 mars 2022 Mmmm Ozth… Allerumsmoddad 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 29 mars 2022 Men var i helvete dansar har djäveln då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 mars 2022 Dela Postat 29 mars 2022 28 minuter sedan sa Dark Of Light: Men var i helvete dansar har djäveln då? Förmodligen på din grav när du gått hädan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 mars 2022 Dela Postat 29 mars 2022 Vahettere.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 mars 2022 Dela Postat 29 mars 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 mars 2022 Dela Postat 29 mars 2022 Herregud, nu ballar det ur. TVÅ harar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 mars 2022 Dela Postat 29 mars 2022 Yep! Hararar! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 29 mars 2022 2 timmar sedan sa CHAE: Förmodligen på din grav när du gått hädan. Men det var ju länge sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 mars 2022 Dela Postat 29 mars 2022 Hjemme. Jobbat å slite. Nästan värd en hare bara för att!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 mars 2022 Dela Postat 29 mars 2022 (redigerat) 2 minuter sedan sa slejnard: Hjemme. Jobbat å slite. Nästan värd en hare bara för att!? Redigerat 29 mars 2022 av Neosus Ops.. Glömde att stoppa dit en har.. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 29 mars 2022 (redigerat) Harmissbrukare... Redigerat 29 mars 2022 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 mars 2022 Dela Postat 29 mars 2022 Harmisar kan man spela på gitarren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 mars 2022 Dela Postat 29 mars 2022 Nej nu ska ja gå och köpa mig en feskpinne. Hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 mars 2022 Dela Postat 29 mars 2022 Gott! Vart pastasallad här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 29 mars 2022 43 minuter sedan sa Neosus: Nej nu ska ja gå och köpa mig en feskpinne. Hej! Hej! 28 minuter sedan sa slejnard: Gott! Vart pistillsallad här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 29 mars 2022 Dela Postat 29 mars 2022 8 hours ago, CHAE said: Aha! Vän av ordning ser dock att SD-1:an finns med som värdig TS-ersättare. SD-1:an är dessutom Monte Allums-moddad. Men den är ju GUL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 mars 2022 Dela Postat 29 mars 2022 1 timme sedan sa Dark Of Light: Hej! Hejhej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 mars 2022 Dela Postat 29 mars 2022 Fotboll pd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 mars 2022 Dela Postat 29 mars 2022 1 timme sedan sa Naymari: Men den är ju GUL Bah! Hårklyverier! Btw, jag hittade min gamla EHX-Fejser som jag köpte av dig many moons ago🖤🖤🖤 Nu har den också flyttat in på FX-loop-only-pedahlbordet. Jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 mars 2022 Dela Postat 29 mars 2022 Jag bytte ut din gamla strumpläst trampade sd1 som var moddad av vilka det nu var, mot en bluesdriver. By the way! Chae! Jag ångrade mig lite där faktiskt men hade en bluesdriver förr i tiden som jag sålde. Det ångrade jag oxå. Så jag bytte till mig en ny bluesdriver istället. Och det ångrade jag inte så mycket. Nu spelar jag ingenting så att är det nån som vill köpa en bluesdriver så kan jag iallafall fundera på det.... men lär säkert ångra det oxå. Så därför tänkte jag att man får väl sitta och ångra allt man gör. Men det är ju inte så bra så det ångrar jag...att jag ens tänkte den tanken. Men så är det när man bor vid Ångermanälven. Frågor på det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 mars 2022 Dela Postat 29 mars 2022 Jag hade en tubescreamer oxå som jag sålde. Det ångrade jag oxå. Har haft en jävla massa pedaler som jag har sålt. Det har jag ångrat! Nåja! Nu ska jag ta mig ett glas oboy INNAN jag ångrar det oxå.. Hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts