Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
2 timmar sedan sa Fidden:

Rör inte min k-pist

Rör inte min M/45 Carl Gustav. 

Annons
Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Skitskydde i tvåan

En polares fru kom på en sport jag skulle vilja se. Skidskytte med backhoppning och lerduveskytte samtidigt. Det vore väl något? 

Postat
36 minuter sedan sa -k9-:

En polares fru kom på en sport jag skulle vilja se. Skidskytte med backhoppning och lerduveskytte samtidigt. Det vore väl något? 

Backhopparskytte vore nog ganska underhållande annars. Även om jag nog tycker backhoppning verkar farligt nog som det är.

Postat

Ja alltså, tänker mig nån Leif GW-typ som står med jägarkläder vid sidan av backen och skjuter ner norrmän, för maxpoäng. Svenskar ger dåligt betalt där.

Postat
2 minuter sedan sa Neosus:

Vi borde testa! Det finns en backhoppningshoppbacke här på orten.. 

Bra! Är det en lerduvebana vid den med? 

Postat

Tänk att man är så gammal att man faktiskt hade denna spelkonsoll: 

Postat

Intressant läge i Ukraina nu med. Tänk om det blir ett proxykrig mellan Nato och Ryssland, så nära oss. 

Postat

Eller kanske så blir det separatistgrupper inom Ryssland som kommer ta till vapen och försöka få till en militärkupp. 

Postat

Eller så är det en massa hård retorik, utan att någon riktigt vågar göra något. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.