Neosus Postat 31 mars 2022 Dela Postat 31 mars 2022 1 minut sedan sa CHAE: Det är rätt intressant hur prülar (gitarrer, effekter m m) kan få en att helt förändra sitt spelsätt och framförallt sin filosofi gentemot musik och skapande. Efter att ha plockat om det stora pedahlbordet och försökt mig på lite ambient har jag fått byta spelteknik och approach för det är en helt annan ball park än vad jag är ”van” vid. Spännande! Ja så är det faktiskt! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 31 mars 2022 Dela Postat 31 mars 2022 4 minuter sedan sa CHAE: RIP Sven!☹️ Nu får Åke Cato sällskap though❤️ Legender! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 31 mars 2022 Dela Postat 31 mars 2022 1 minut sedan sa Neosus: Legender! Indeed! Bragokex, O’Boy, Fender Jaguar samt pedahlbord är fan en rätt nice kombo ändå🖤 Knappast rock n’ roll men hey; det är inte ofta jag kan sitta i fred (ensam hemma) så här och vräka på med en riktig stärkare😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 31 mars 2022 Dela Postat 31 mars 2022 Låter som en trevlig kväll det! Nu ska den här skitgamle farbrorn gå och söva! Gunatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 Morn å KPD! Vila i frid Sven Melander. Kul med er pedalorgie 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 april 2022 Trådstartare Dela Postat 1 april 2022 Om man trär en nylonstrumpa över en smörgås blir den svartvit. Kpd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 april 2022 Trådstartare Dela Postat 1 april 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 april 2022 Trådstartare Dela Postat 1 april 2022 Finns i osth också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 april 2022 Trådstartare Dela Postat 1 april 2022 Samt givetvis... Ja, mer än så behövs inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 Den såg smarrig ut 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 (redigerat) 5 timmar sedan sa Dark Of Light: 5 timmar sedan sa Dark Of Light: Finns i osth också. 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Samt givetvis... Ja, mer än så behövs inte. Well played, @Dark Of Light Well played indeed!😎 Redigerat 1 april 2022 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 (redigerat) @Dark Of Light Om du kan bjucka på lättpedahl-fika så dukar jag upp ett helt jävla smörgåsbord… Redigerat 1 april 2022 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 Nu vart jag hungrig :angrü: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 Wah gott 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 Så här känner jag mig när brorsan börjar prata om hårdvarusynthar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 1 timme sedan sa CHAE: @Dark Of Light Om du kan bjucka på lättpedahl-fika så dukar jag upp ett helt jävla smörgåsbord… Endast strumptrampade pedaler ser det ut som.. 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 1 minut sedan sa Neosus: Endast strumptrampade pedaler ser det ut som.. 👍 Indeed (Fast ändå inte; gjorde ett jobb-gig precis innan CoVid slog till och då använde jag det stora bordet). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 @Dark Of Light Jag kompletterar din matsäck, okej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 Här blir det grillade karré kotletter bara för det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 Det tar en himla massa tid att koka vatten när man inte sätter igång spisen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 😄 attans då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 Men jag löste det genom att sätta på spisen. Frågor på det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 What the induktionshäll 🤨 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 XD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 Ser på dramadokumentären Quick. Intressant ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 april 2022 Trådstartare Dela Postat 1 april 2022 (redigerat) 3 timmar sedan sa CHAE: @Dark Of Light Jag kompletterar din matsäck, okej. Den osthiga såg jag tidigare men svullen knipa var nytt. 43 minuter sedan sa slejnard: Ser på dramadokumentären Quick. Intressant ändå. Snabbfilm? Redigerat 1 april 2022 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 april 2022 Trådstartare Dela Postat 1 april 2022 2 timmar sedan sa Neosus: Men jag löste det genom att sätta på spisen. Frågor på det? Smörgås? Hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 april 2022 Dela Postat 1 april 2022 Vilket pål-ägg? Hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts