Naymari Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 (redigerat) 3 hours ago, CHAE said: […]Strymon Big Sky[…] He fin den! själv har jag inte mycket till pedalers kvar. Det mesta dog när det läckte vatten i studion. Redigerat 23 mars 2022 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 2 timmar sedan sa Naymari: He fin den! själv har jag inte mycket till pedalers kvar. Det mesta dog när det läckte vatten i studion. Såg att jag skrivit fel; BlueSky ska det vara!🤦🏻 Den som kom före BigSky. Dock lånade jag hem en BigSky och en TimeLine för något år sedan för att prova men herrejevvlar så sjukt avancerad den är🤯 Waaay to mycket parametrar för någon som nöjer sig med ambientreverb i stereo. Pissar vare sig på TimeLine eller BigSky men ”oj” vilka bestar till pedaler som kostar fläsket och skjortan. Sedan var väl shimmer-mode kul i ungefär 12 minuter… Skulle jag vilja ha mer wishy-washy stereoreverb kan jag alltid hook:a upp min tc M350 i studioracket till pedalerna and call it good👍🏼 F n pysslar jag vidare med min evighetsresa mot den tysta tracking/övnings-riggen (nu senast uppgraderad med en Simplifier DLX. Ball prül!) Jaa, jag vill minnas att du berättade om den där översvämningen. Trist! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 5 timmar sedan sa Dark Of Light: Ja, se där en medborgare som tar sitt osth ansvar seriöst! […] 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 6 hours ago, CHAE said: […]Sedan var väl shimmer-mode kul i ungefär 12 minuter… […] Vilket är lika lång tid det tar för reverbsvansen att dö ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 Intressanta spörsmål. Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 2 timmar sedan sa Naymari: Vilket är lika lång tid det tar för reverbsvansen att dö ut Sant! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 Kpd pd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 Reverbsvansen är en seglivad jäkel.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 Seg som kola. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 Halkade stenhårt på en isfläck och slog i ryggen. svårt att säga om ryggen eller egot tog mest skada. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 Ja sånt där kan ta ont! Hoppas det läker snart... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 Just now, slejnard said: Ja sånt där kan ta ont! Hoppas det läker snart... Ja, det tror jag. Ryggen och svanskotan kommer nog tillbaka snart. Egot är oklart om det någonsin repar sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 Precis. Egot är svårare. Fast å andra sidan kan det va bra och värna om andra en stund å! 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 1 timme sedan sa Naymari: Halkade stenhårt på en isfläck och slog i ryggen. […] 31 minuter sedan sa Naymari: Ja, det tror jag. Ryggen och svanskotan kommer nog tillbaka snart. […] Hm, passa dig annars kan det bli tråkigheter efteråt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 Ha det gäller att vara försiktig efter ett sånt där fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 Jodå, jobbar i liggande ställning här tills det känns bättre. 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 Gott så 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 Häääääääääääääälg ☕️🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 55 minuter sedan sa Naymari: Jodå, jobbar i liggande ställning här tills det känns bättre. 👍 Bra det! Gäller att ligga i! Jodå! Såatte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 55 minuter sedan sa slejnard: Häääääääääääääälg ☕️🤩 Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 Antikrundan från Luleå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 8 timmar sedan sa slejnard: Ääääääääääääääälg☕️🤩 Reeeeeeeeeeeeeeeeen☕️🤩 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 Sillkung! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 10 minuter sedan sa Fidden: Sillknug! Ja han också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 8 timmar sedan sa Naymari: Jodå, jobbar i liggande ställning här tills det känns bättre. 👍 Var så beredd på att DoL skulle hugga på den och så gjorde han inte det! Really?!?! Skämt åsido; nu tar du det jävligt lugnt, Nay och håller dig djävulskt passiv! Inga batterier i basen m a o. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 (redigerat) Kul att BOSS släpper RE-2! Jag har ju såklart redan förhandsbokat. Har försökt få tag på tockendäringa doppelpedahl-varianten till ett bra pris på tok för länge nu så det här ska smaka mumma. Edith: Jaaa, alltså de släpper en större version, RE-202 (med lite mer features och tweakingmöjligheter) också men den är jag inte så himla intresserad av då den skulle ta upp för mycket plats på pedahlbordet. That is all. Redigerat 24 mars 2022 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 Men RE-202:an blev man ju sugen på. Fasiken! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 mars 2022 Dela Postat 24 mars 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts