Dark Of Light Postat 23 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 23 mars 2022 Btw, gårdagens självmords kandidat blev tydligen filmad av någon mindre begåvad samt filmen utlagd på nätet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 Huvva! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 23 mars 2022 Så blir sill till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 Yep! De e EXAKT så man gör.. alla gånger. Hela tiden! Jämnt! Schuu! Sannerligen! Jåh! Fet låt btw! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 Ghost writer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 Mat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 1 timme sedan sa Dark Of Light: Btw, gårdagens självmords kandidat blev tydligen filmad av någon mindre begåvad samt filmen utlagd på nätet... Ja, jag läste om det. Har dock inte sett filmen och skulle av ren princip aldrig vilja se den heller. Incels goes postal much?🤬 * * * Ånyo en ledig dag. Efter familjehäng i skogen med korvgrillning, en löptur och cirka elva tusen zip ties senare har jag äntligen färdigställt dagens stora projekt; routa om pedahlbordet till att köra samtliga tidsbaserade pedaler genom FX loopen. (OD:isarna går genom NS-2:an). Kul med stereodelayer/reverb ambient style🥳 Inmundigade Mollbergs, tvenne smörgåsar samt en Snickers under tiden. Frågor på det? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 1 timme sedan sa Neosus: Ghost writer! 👻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 23 mars 2022 HAR DJÄVELN SKA DANSAH!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 23 mars 2022 28 minuter sedan sa CHAE: tvenne smörgåsar Vad var det för pålägg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 38 minuter sedan sa CHAE: Ja, jag läste om det. Har dock inte sett filmen och skulle av ren princip aldrig vilja se den heller. Incels goes postal much?🤬 * * * Ånyo en ledig dag. Efter familjehäng i skogen med korvgrillning, en löptur och cirka elva tusen zip ties senare har jag äntligen färdigställt dagens stora projekt; routa om pedahlbordet till att köra samtliga tidsbaserade pedaler genom FX loopen. (OD:isarna går genom NS-2:an). Kul med stereodelayer/reverb ambient style🥳 Inmundigade Mollbergs, tvenne smörgåsar samt en Snickers under tiden. Frågor på det? Vagott? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 10 minuter sedan sa Dark Of Light: HAR DJÄVELN SKA DANSAH!!! NÄEeee...... ...joo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 Kaffe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 Blåbärsmuffins! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 19 minuter sedan sa Dark Of Light: Vad var det för pålägg? Leverpastej och skivade tomater. 10 minuter sedan sa Neosus: Vagott? Indeed! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 Yo! Tvättat bilen och nu at SMÄKK å ska spela med ungdomarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 Kul va 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 (redigerat) 6 timmar sedan sa slejnard: Yo! Tvättat bilen och nu at SMÄKK å ska spela med ungdomarna Gött som fän, Slej! * * * Pedahbord i nådens år 2022 äro som följer; KORG PB-1 Poly Mad Professor Forest Green Compressor (I BOSS NS-2 loopen) MXR Custom Badass Modified OD Mad Professor Little Green Wonder Mad Professor Super Black (”Blackface”/Sweet Honey boost/OD-kombo). (I FX-loopen) Hotone Soul Press (Wah/Vol/Exp-kombo) i vol-mode Mad Professor Dual Deep Blue Delay (stereo härifrån) BOSS DD-20 BOSS DD-8 Fender Tre-Verb (tremolo/reverb-kombo) Strymon BlueSky Ingen wah, inga distar/fuzzar eller sådant larv. Come at me…😈 Redigerat 23 mars 2022 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 23 mars 2022 52 minuter sedan sa CHAE: Leverpastej och skivade tomater. Indeed! Men... ingen osth!? 24 minuter sedan sa slejnard: Yo! Tvättat ungdomarna och nu at SMÄKK å ska spela med bilen Utmärkt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 6 minuter sedan sa Dark Of Light: Men... ingen osth!? […] Näää, jag ville inte ha en så pass stark avslutning då jag känner mig ödmjuk i dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 Jag misstänker att du har ut en hel del dist ur pedalbordet iallafall! DET är huvudsaken! Vem fan kan vara utan dist? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 23 mars 2022 4 minuter sedan sa CHAE: Näää, jag ville inte ha en så pass stark avslutning då jag känner mig ödmjuk i dag. Käre bror... Du vet att avhållsamhet från t ex sex men framför allt osth är en slippery slope till skörbjugg, blindhet och Aarskogs syndrom? Dra i dig minst en halv tub mjukosth som motmedel, nu medsamma! 2 minuter sedan sa Neosus: Vem fan kan vara utan osth? Precis! #detnämnsförliteosthitrådennumera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 Har faktiskt handlat hushållsost och lingongrova. Faktiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 Nej nu ljög jag! Menar Herrgårdsost! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 23 mars 2022 Ja, se där en medborgare som tar sitt osth ansvar seriöst! Btw, unge Hr Cederholm har ångest efter sitt skol attentat härom dagen. Grabben behöver hjälp, helt klart. Vilken tragedi. 😔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 23 mars 2022 2 minuter sedan sa Neosus: Nej nu ljög jag! Menar Herrgårdsost! Naturligtvis! Hushållsosth ska man ju inte äta! Den ska man ha i hushållet för annat. En Herrgårdsosth däremot... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 7 minuter sedan sa Dark Of Light: Btw, unge Hr Cederholm har ångest efter sitt skol attentat härom dagen. Grabben behöver hjälp, helt klart. Vilken tragedi. 😔 Sannerligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 23 minuter sedan sa Neosus: Jag misstänker att du har ut en hel del dist ur pedalbordet iallafall! DET är huvudsaken! Vem fan kan vara utan dist? Det pangar på rätt bra om man stack:ar dem🤘🏼😈🤘🏼 18 minuter sedan sa Dark Of Light: Käre bror... Du vet att avhållsamhet från t ex sex men framför allt osth är en slippery slope till skörbjugg, blindhet och Aarskogs syndrom? Dra i dig minst en halv tub mjukosth som motmedel, nu medsamma! […] #detnämnsförliteosthitrådennumera You speak wise! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 Hear hear. Hemma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 mars 2022 Dela Postat 23 mars 2022 Oboy! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts