Dark Of Light Postat 12 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 12 mars 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 (redigerat) 1 timme sedan sa Neosus: Varför i helvete köpte jag sockerfri oboy? 😡 Hur i helvete är det ens möjligt att greja två skämskuddar på samma kväll?! 1 timme sedan sa Fidden: Sonefors var med i mello såg jag nu. Kul! 57 minuter sedan sa Dark Of Light: Finns hur många som helst man saknar här. Vallhagen, Längstahs grundare Pluffo, Mornel, ViktorDenStore, Gote inte att förglömma... ViktorDenStore träffade jag på i Norrköping på en pubkväll 2006. 53 minuter sedan sa Fidden: Ja, man undrar vad de gör idag. Vallhagen hjälpte jag flytta ett piano för typ 15 år sedan. Vi tappade släpet i en rondell, men det rullade snällt åt sidan och parkerade jättefint och odramatiskt. Vallhagen började joxa med pedaler på Moodysounds bl a. 43 minuter sedan sa Dark Of Light: Man ser framför sig en resumé av "vad blev det av dem efteråt" lite likt slutet på American Graffiti. Vallhagen blev gynekolog, Pluffo gifte sig rik, Mornel dog i en F1 olycka mm. Valle och Signia bråkar fortfarande vidare i evighetens evighet. Redigerat 12 mars 2022 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 Analogfreak hamnade i konflikt med Umeås lokaltrafik och försvann spårlöst under rusningstrafiken en kall decembermorgon. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 12 mars 2022 Ja, djävlar. Imagine när vi blir för gamla att hänga här och utrymmet fylls upp av nya förmågor (är det ens möjligt?) Vart tar vi vägen då? Vad diskuterar de nya om då? Läser de bakåt i tråden och vad tänker de då..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 12 mars 2022 Eller kommer Längstah att sakta men säkert att bara dö ut..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 14 minuter sedan sa Fidden: Analogfreak hamnade i konflikt med Umeås lokaltrafik och försvann spårlöst under rusningstrafiken en kall decembermorgon. Vem hamnade AF inte i konflikt med, är väl frågan😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 12 mars 2022 Vem blir den sista att göra ett inlägg innan det blir dags att kila vidare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 1 minut sedan sa Dark Of Light: Ja, djävlar. […] Läser de bakåt i tråden och vad tänker de då..? Gud förbjude… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 @Gote brukar väl ramla in här varje jul och skriva något spännande (?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 13 mars 2022 2 minuter sedan sa CHAE: @Gote brukar väl ramla in här varje jul och skriva något spännande (?) Inte hänt på flera år, inte sedan jag gjorde min comeback. Saknar honom dock, vi connectade på ett kul sätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 13 mars 2022 5 minuter sedan sa CHAE: Gud förbjude… Framtida Längstah arkeologer... Hm, detta är en rätt så bisarr tråd egentligen när man tänker efter. Vilket man inte ska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 mars 2022 Dela Postat 13 mars 2022 Några andra som borde dyka upp mer är laxlaxlax och Memphan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 mars 2022 Dela Postat 13 mars 2022 5 minuter sedan sa Dark Of Light: Framtida Längstah arkeologer... Hm, detta är en rätt så bisarr tråd egentligen när man tänker efter. Vilket man inte ska. ”Bisarr” är bara förnamnet… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 13 mars 2022 En tråd för folk med fabläss för kaffe, PTs, osth och occasionally musik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 mars 2022 Dela Postat 13 mars 2022 Osthbricka och DIA-bildband (Pogo Produktion givetvis)❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 13 mars 2022 😄 Nästan så att man känner för att skriva en till osthresa. Nåja. kanske en dag i framtiden.. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 13 mars 2022 Dt var ändå en kul resa med tanke på Fiddens flygande via Flight Sim. Ja och så fick jag träffa Vickan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 13 mars 2022 Det finns fördelar med ett rikt inre liv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 mars 2022 Dela Postat 13 mars 2022 Kpd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 mars 2022 Dela Postat 13 mars 2022 Strax frulle. Gottva? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 mars 2022 Dela Postat 13 mars 2022 Läst ikapp…👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 mars 2022 Dela Postat 13 mars 2022 Min årliga besökare herr sädesärlan är tillbaka. Han har inte vågat sig på att anfalla köksfönstret än, eftersom jag har dubbla ugglor som står på vakt. Men han kikade in genom vardagsrumsfönstret nyss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 mars 2022 Dela Postat 13 mars 2022 Va trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 mars 2022 Dela Postat 13 mars 2022 10 timmar sedan sa Dark Of Light: 😄 Nästan så att man känner för att skriva en till osthresa. Nåja. kanske en dag i framtiden.. 😊 Knock yourself out🧀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 mars 2022 Dela Postat 13 mars 2022 Hemma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 mars 2022 Dela Postat 13 mars 2022 Köpte ett vad jag tror är ett coolt tv-spel i Tornio. ” Legends Flashback ” ca 1000 spänn på Elgiganten/ Elgigantti (suomi) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 mars 2022 Dela Postat 13 mars 2022 4 minuter sedan sa slejnard: Hemma! Skönt! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 mars 2022 Dela Postat 13 mars 2022 (redigerat) Pics and it happened Redigerat 11 juli 2022 av slejnard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 13 mars 2022 Tycker att bilden är fel centrerad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 13 mars 2022 Man ser ju knappt hela koppen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts