Dark Of Light Postat 12 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 12 mars 2022 3 minuter sedan sa CHAE: DoL när han precis kommit ur duschen? Jag badar i lava och dricker java! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 12 mars 2022 ePiC!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 Var aldrig tillräckligt cool för rökrutan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 Anders är andra generationen av baggar sa han nyss.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 Anders Bagge är bra tycker jag! Ja a! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 1 minut sedan sa Dark Of Light: ePiC!!! Ja om än småttigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 Kliv ur ditt skal, bagge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 3 minuter sedan sa slejnard: Tycker nog ändå samtalet blivit bättre om än det ibland är i skarpa ordalag. Rökrutan ja, där samlades man 😄 Faktiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 Just nu sa Neosus: Anders Bagge är bra tycker jag! Ja a! 🙂 Han är ju jättebra men verkar ha dåligt självförtroende Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 Denna skulle gå sämst i esc. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 Han sätter sången bättre idag iallafall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 Just nu sa CHAE: Faktiskt! Och då menar jag även utanför längsta. Tycker överlag att svamlet lagts åt sidan även i tex nyhetssändningar och tabloider. Känns mer ”äkta” och sakligt när man ser nu. Alla får komma till tals. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 12 mars 2022 Just nu sa slejnard: Han är ju jättebra men verkar ha dåligt självförtroende Indeed. Men vem har inte det... Lite puffljud i micken också men det är bara teknikaliteter. Just nu sa Fidden: Denna skulle gå sämst i esc. Absolut, vi känner till backstoryn av dålig självkänsla mm, det kan inte gå igenom till "de andra". Schysst pipa dock!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 12 mars 2022 Just nu sa slejnard: Och då menar jag även utanför längsta. Tycker överlag att svamlet lagts åt sidan även i tex nyhetssändningar och tabloider. Känns mer ”äkta” och sakligt när man ser nu. Alla får komma till tals. Regel #1: Diskutera ALDRIG politik i Längstah. Ja, då blir det bra. Svamlet tycker dock jag har maxat ur nu med Ukraina kreijjen. För mycket osakligt och okunnigt svammel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 Det är väl mest jag som drar upp Ukraina. Oops. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 12 mars 2022 Näeh Robin... Det här håller inte. När har nya Batman filmen premiär förresten? Eller har det redan varit? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Regel #1: Diskutera ALDRIG politik i Längstah. Ja, då blir det bra. Svamlet tycker dock jag har maxat ur nu med Ukraina kreijjen. För mycket osakligt och okunnigt svammel. Nä du har rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 (redigerat) Det är ju såklart två sidor av samma mynt. Jag har förresten kissat nu. FYI 😎 Redigerat 12 mars 2022 av slejnard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 12 mars 2022 Just nu sa Fidden: Det är väl mest jag som drar upp Ukraina. Oops. Njaeh, jag menar frågor om invandring/partier7politiker mm. Ukraina är svårt att bli osams om så jag har beställ soligt väder i stora delar av landet även till i morgon. Just nu sa slejnard: Nä du har rätt! Talar av erfarenhet. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 Börjar inte denna låten exakt som tusses låt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 Jag tänker då skala en bappelsin! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 MEN va falskt.. 😶 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 Just nu sa Fidden: Börjar inte denna låten exakt som tusses låt? Nej men den börjar som Lady Gagas låt … ” that Arizona sky, is written in your eyes…” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 Just nu sa Neosus: MEN va falskt.. 😶 Ja våran låt är 1000 miljarder gånger bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 12 mars 2022 SNYGGT amerikanisher uttal i sången här!!! 1 minut sedan sa Neosus: MEN va falskt.. 😶 Indeed! Just nu sa slejnard: Nej men den börjar som Lady Gagas låt … ” that Arizona sky, is written in your eyes…” Indeed! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 12 mars 2022 Fast hon fixade till ref. bättre sedan. Njaeh, ingen låt att skicka den där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 Den har jag inte hört. Har bara hört den där Raw Raw oh ma ma ga ga oh la la Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 12 mars 2022 (redigerat) Henoms strumpbyxa har spruckit. ja, jag har ett öga för sådant där... Redigerat 12 mars 2022 av Dark Of Light öga. Inte äga. Öga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 Nu stängde vi tvn. Sov gott sötkrumelurer 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 "Nu tar jag mig en muffin" kunde den väl hetat istället. Då hade jag röstat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts