Dark Of Light Postat 11 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 11 mars 2022 Jag menar, det är ju som att heta Ungefär Birgitta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 11 mars 2022 1 timme sedan sa Fidden: Man undrar ju hur resten av korrespondensen fortgår. Do tell! Oh, and don´t forget the pic´s. Finns det polska pelikaner? Dricker de te i Brisbane? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 mars 2022 Dela Postat 11 mars 2022 1 minut sedan sa Dark Of Light: Man undrar ju hur resten av korrespondensen fortgår. Do tell! Oh, and don´t forget the pic´s. Finns det polska pelikaner? Dricker de te i Brisbane? De dricker iallafall ur invånare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 mars 2022 Dela Postat 11 mars 2022 5 minuter sedan sa Dark Of Light: Jag menar, det är ju som att heta Ungefär Birgitta. Halviga Birgitta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 mars 2022 Dela Postat 11 mars 2022 Exakt Ann Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 mars 2022 Dela Postat 11 mars 2022 Hade jag varit hungrig hade det varit gott med mat nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 mars 2022 Dela Postat 11 mars 2022 Jag har både ätit och badat idag. Vi är på ett Cozy spa i Happis. En massa olika varma å kalla bad å duschar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 mars 2022 Dela Postat 11 mars 2022 Kunskapskanalen. Nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 mars 2022 Dela Postat 11 mars 2022 En liten reflektion. Svensken tar emot ukrainaren med öppna armar. Gränsen är vidöppen. Man står och viftar med ukrainska flaggor för att välkomna dem. DET är ju bra. Det visar också vilken jävla rasist gemene man är, som beklagade sig så förbannat förra gången någon flydde för sitt liv till det här landet. DET är ju pinsamt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 mars 2022 Dela Postat 11 mars 2022 Gäller för övrigt ännu mer i övriga europeiska länder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 mars 2022 Dela Postat 11 mars 2022 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Jag menar, det är ju som att heta Ungefär Birgitta. Ungefärliga Birgitta förresten, visst höll hon till på Vadstena kloster? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 mars 2022 Dela Postat 11 mars 2022 Eller där i krokarna. Kanske kring Motala, på ett ungefär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 mars 2022 Dela Postat 11 mars 2022 I faderns, sonens och ungefärliga andens namn. Gräsand eller kanske en anka? Svårt att säga. Men nåt åt det hållet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 mars 2022 Dela Postat 11 mars 2022 (redigerat) I fasanens, storlommens och den ungefärliga andens damm. Staren. Redigerat 11 mars 2022 av Fidden 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 mars 2022 Dela Postat 11 mars 2022 Fasanen vår, som är i himmelen. Det känns ju mycket mer logiskt faktiskt. Tror allt varit ett missförstånd ända från början. När folk satt och bad, borde dom ordnat fågelbad istället. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 11 mars 2022 Dela Postat 11 mars 2022 35 minuter sedan sa Fidden: En liten reflektion. Svensken tar emot ukrainaren med öppna armar. Gränsen är vidöppen. Man står och viftar med ukrainska flaggor för att välkomna dem. DET är ju bra. Det visar också vilken jävla rasist gemene man är, som beklagade sig så förbannat förra gången någon flydde för sitt liv till det här landet. DET är ju pinsamt. Ja, tack - exakt vad jag uttryckt ett tag nu i diskussioner på olika håll - det är kusligt mycket annan skit som går snudd på obemärkt under radarn för tillfället. Givetvis är den flyende ukrainarens behov särskilt akuta just i detta nu men det finns så många fler vars liv är i risk bara för att de tycker eller tänker något. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 11 mars 2022 Dela Postat 11 mars 2022 Btw... Indien har ju kanske bäst timing genom hela historien. Bloody hell alltså, seriöst? 😄 (Mitt skratt är av det nervösa slaget) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 mars 2022 Dela Postat 11 mars 2022 8 minuter sedan sa Pico: Btw... Indien har ju kanske bäst timing genom hela historien. Bloody hell alltså, seriöst? 😄 (Mitt skratt är av det nervösa slaget) Vad har jag missat nu? Är det David Batra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 mars 2022 Dela Postat 11 mars 2022 Håller med om exakt ALLT ni skriver här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 mars 2022 Dela Postat 11 mars 2022 2 minuter sedan sa Neosus: Håller med om exakt ALLT ni skriver här. *Harkel harkel* Har'en inte glömt nåt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 mars 2022 Dela Postat 11 mars 2022 Ooh tjitt.......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 mars 2022 Dela Postat 11 mars 2022 Mitt fanatiska fjäderfäevangeliserande får mig att överväga att börja kalla mig för fågel-influencer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 mars 2022 Dela Postat 11 mars 2022 Eller pastork. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 11 mars 2022 Dela Postat 11 mars 2022 17 minuter sedan sa Fidden: Vad har jag missat nu? Är det David Batra? Batra gör mig nervös och jag önskar det stannade där... Men, nepp, snäppet värre. https://www.reuters.com/world/asia-pacific/pakistan-seeks-answers-india-after-crash-mystery-flying-object-2022-03-10/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 mars 2022 Dela Postat 11 mars 2022 7 minuter sedan sa Pico: Batra gör mig nervös och jag önskar det stannade där... Men, nepp, snäppet värre. https://www.reuters.com/world/asia-pacific/pakistan-seeks-answers-india-after-crash-mystery-flying-object-2022-03-10/ Haha, ja oj vi råkade skjuta iväg en raket pyttelite in i ert land. Bara 12 mil. Men var lugna, just den här var inte bestyckad med kärnvapen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 11 mars 2022 Dela Postat 11 mars 2022 Jao, timingen känns ju snuskigt härlig. Svårt att inte tänka på det här Family Guy-klippet 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 Morn & Kpd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 Yes! Lyxar till det med hotellfrukost på en stund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 (redigerat) 14 timmar sedan sa Fidden: En liten reflektion. Svensken tar emot ukrainaren med öppna armar. Gränsen är vidöppen. Man står och viftar med ukrainska flaggor för att välkomna dem. DET är ju bra. Det visar också vilken jävla rasist gemene man är, som beklagade sig så förbannat förra gången någon flydde för sitt liv till det här landet. DET är ju pinsamt. Hur var det en vissa partimedlemmar sa nu igen? Var det inte något om att ukrainarna var ”[…] riktiga krigsflyktingar”. Strax innan hade partimedlemmens kollega deppigt meddelat att ”[…] Sverige är fullt” och återigen propagerat för ”återvandring”. Ganska ballsy och tämligen pinsamt att komma från någon som aldrig upplevt krig (och dess följdeffekter) på en sisådär 300 år… Själv har jag köpt en ukrainsk flaggpatch att ha på jackan. Redigerat 12 mars 2022 av CHAE 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 mars 2022 Dela Postat 12 mars 2022 13 timmar sedan sa Pico: Batra gör mig nervös och jag önskar det stannade där... Men, nepp, snäppet värre. https://www.reuters.com/world/asia-pacific/pakistan-seeks-answers-india-after-crash-mystery-flying-object-2022-03-10/ Big oopsie… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts