Dark Of Light Postat 27 februari 2022 Trådstartare Dela Postat 27 februari 2022 Men "PT" är rätt kort! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 Haha bra jobbat dol 😅 Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 Snön har rasat ner från taket så har skottat lite. Synnerligen grovt vacker vårvinter dag 🤩 kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 Ser repris på nåt satans gammalt så mycket bättre där Danny sjunger Weeping Willows - real life. Katastrof!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 Rör inte den sången. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 Ja vissa låtar ska man lämna orörda. Banne mej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 februari 2022 Trådstartare Dela Postat 27 februari 2022 🌞 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 Putin håller avstånd i Kreml, det har nog ingen missat. Världens längsta bord, så sitter två personer typ vid varsin kortsida. Jag tror inte covid är anledningen. Tror snarare Putin blivit rejält paranoid och fruktar för sitt liv konstant. Psykisk ohälsa är inget kul. Stöd Putins kamp för att få komma till en psykiatrisk klinik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 Han borde sitta still i en stol och lugna ner sig. En elektrifierad stol. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 Ja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 Elchocksterapi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 februari 2022 Trådstartare Dela Postat 27 februari 2022 Nåja, hans lilla telefonlåda väntar på honom här nere... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 Bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 februari 2022 Trådstartare Dela Postat 27 februari 2022 Jag har också kompletterat med ett gäng mormoner som kommer att ringa på helt random, dygnet runt för "en liten pratstund om Jesus". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 (redigerat) Bra! Tror att Gud är rätt så pissed off. När jag var liten rabblade jag en bön på kvällarna som jag troligast hittat på själv: ” tack gode Gud för allt gott och hjälp alla som har det svårt och bevare oss från krig”. Kort och koncist Redigerat 27 februari 2022 av slejnard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 KPD imorn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 När Ukraina och Ryssen ska prata i belarus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 🇺🇦 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 Tja CHAE! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 Var ut med hunden och he blås kan jag säga! Snön har sjunkit ihop mycket också av dagens blida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 Den där ryssen som är ordförande i FNs säkerhetsråd för tillfället måste verkligen hata sitt jobb just nu. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 1 timme sedan sa slejnard: Tja CHAE! Prosit! Hej Slej * * * Har suttit med något Muse/Radiohead/zombie/post-ap-tjofräs. Har bara lagt trummorna och fyra slaskkompguror än så länge men det kan kanske bli något spännande🤷🏻♂️ To be continued… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 1 minut sedan sa CHAE: Prosit! Hej Slej * * * Har suttit med något Muse/Radiohead/zombie/post-ap-tjofräs. Har bara lagt trummorna och fyra slaskkompguror än så länge men det kan kanske bli något spännande🤷🏻♂️ To be continued… Herrejösses, jag läste ståfräs... Låter intressant, hoppas få höra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 Freudiansk felläsning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 (redigerat) 6 minuter sedan sa Fidden: Herrejösses, jag läste ståfräs... Låter intressant, hoppas få höra Strong move, Fidden… Det blir nog klart om någon månad eller så. I will unleash the total power of teh pedahlbåard! 5 minuter sedan sa Fidden: Freudiansk felläsning Indeed! Redigerat 27 februari 2022 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 Kanske skulle skicka ett par the mighty pedahlbåard till Zelenskyj. Har hört att de har en bas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 februari 2022 Dela Postat 27 februari 2022 🥁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 februari 2022 Trådstartare Dela Postat 28 februari 2022 10 timmar sedan sa slejnard: Bra! Tror att Gud är rätt så pissed off. När jag var liten rabblade jag en bön på kvällarna som jag troligast hittat på själv: ” tack gode Gud för allt gott och hjälp alla som har det svårt och bevare oss från krig”. Kort och koncist Du får kolla med Neo men det var synd att du slutade. 7 timmar sedan sa Fidden: Den där ryssen som är ordförande i FNs säkerhetsråd för tillfället måste verkligen hata sitt jobb just nu. Hans framtid i hemlandet är "tryggat".... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts