slejnard Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 28 minuter sedan sa Fidden: Åfan, här har man gått runt och varit felinformerad i säkert ett decennium! Jag ber om ursäkt. Haha ja där ser man 😃☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 Ja det kan man sakna i reaper. Synthar etc. Men alla externa plugin funkar klockrent! Plus också att den innehåller en kaffekaffe ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 Ja det finns massor med bra syntar att köpa och stoppa in. Faktiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 Som flickan sade! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 19 minuter sedan sa Neosus: Ja det finns massor med bra syntar att köpa och stoppa in. Faktiskt! Såg att studio rekommenderar en massa gratis synthar, har dexed men ska ladda ner några. Tror jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 Vital är rätt så bra oxå. Finns att köpa till ljud till den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 Då ska jag testa den 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 Favorit i repris.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 4 hours ago, Fidden said: Nu får det vara klart. Drog upp den gamle iMacen till Catalina, men grafikkortsstödet gjorde att allt laggade satan. Fick nergradera till High Sierra igen, som är den senaste MacOS-versionen som stödjs officiellt. Här flyter det fint som snus. Logic Pro X funkar, men jag får använda en version som är några år gammal. Funderar på vad jag ska använda datorn till. Har frågat brorsan om han vill ha den. Du kan ha den datorn som en plugin-server om du vill ha lite mer datorkraft till din nuvarande maskin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 4 minutes ago, Neosus said: Favorit i repris.. Pomplamoose är så sjukt bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 1 timme sedan sa Neosus: Vital är rätt så bra oxå. Finns att köpa till ljud till den. Tog hem den och 3 till bla Odin 2 som lät cool och spejsad. Fick allt att funka direkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 42 minuter sedan sa Naymari: Pomplamoose är så sjukt bra De E dom! Faktiskt! 5 minuter sedan sa slejnard: Tog hem den och 3 till bla Odin 2 som lät cool och spejsad. Fick allt att funka direkt. Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 januari 2022 Dela Postat 29 januari 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 januari 2022 Dela Postat 30 januari 2022 Cool video. Snyggt synkat! Tror fasen jag hade ett liknande spel till Nintendo förr. Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 januari 2022 Dela Postat 30 januari 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 januari 2022 Dela Postat 30 januari 2022 Vi for till Luleå å käka lunch. Gott å hot med thaimat. Ryker ur öronen ! KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 30 januari 2022 Dela Postat 30 januari 2022 Har haft svårt att hitta något lugn de senaste dagarna... men nu kunde jag iallafall koncentrera mig några timmar på en ny skiss. Känns som lite svensk 90-talsrock a'la P4 av nåt band vars namn jag aldrig lagt på minnet. Men jag tror jag gillar det lite ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 30 januari 2022 Dela Postat 30 januari 2022 On 2022-01-29 at 00:50 sa Naymari: Jag är i soliga Santa Monica och har det gött Naaaajs Nay! 23 timmar sedan sa Fidden: Åfan, här har man gått runt och varit felinformerad i säkert ett decennium! Jag ber om ursäkt. Ungdomar alltså…🙄 * * * He blås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 30 januari 2022 Dela Postat 30 januari 2022 21 timmar sedan sa Naymari: Pomplamoose är så sjukt bra I knooow, right! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 30 januari 2022 Dela Postat 30 januari 2022 Tja tja CHAE! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 januari 2022 Dela Postat 30 januari 2022 Tja CHAE! 😃☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 januari 2022 Dela Postat 30 januari 2022 Handboll nu, lyssnar sen fidden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 30 januari 2022 Dela Postat 30 januari 2022 2 minuter sedan sa slejnard: Handboll nu, lyssnar sen fidden! Kollar jag också, vilket brukar innebära att vi förlorar 🥳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 januari 2022 Dela Postat 30 januari 2022 2 timmar sedan sa Fidden: Har haft svårt att hitta något lugn de senaste dagarna... men nu kunde jag iallafall koncentrera mig några timmar på en ny skiss. Känns som lite svensk 90-talsrock a'la P4 av nåt band vars namn jag aldrig lagt på minnet. Men jag tror jag gillar det lite ändå. Bra fart! Gillar larmgitarren, snyggt! Kanske mixa sången lite mindre in your face. Mer reverb å delay. Låtämnet mycket bra! 👍 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 januari 2022 Dela Postat 30 januari 2022 41 minuter sedan sa Fidden: Kollar jag också, vilket brukar innebära att vi förlorar 🥳 😂 men sluta kolla då! Vi ligger ju givetvis under 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 januari 2022 Dela Postat 30 januari 2022 Åh spännande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 januari 2022 Dela Postat 30 januari 2022 Luktar guld!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 januari 2022 Dela Postat 30 januari 2022 Come on! Ge spanjackerna vad dom tål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 januari 2022 Dela Postat 30 januari 2022 Lite för spännande för mig nu 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 januari 2022 Dela Postat 30 januari 2022 Kantspelaren är ju grym! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts