slejnard Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 31 minuter sedan sa Fidden: Hittar inte min energi idag. Nån som sett den? Får ofta en grym dip vid denna tid. Men då provar jag med rast å akffe. Funkar oftast! OBS! Ej te!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 PT! 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 14 minuter sedan sa CHAE: Hallå krapparna! Hela familjen CHAE fick en något försenad julklapp i mellandagarna genom att brorsan krigade igenom sin strålbehandling med framgång och har nu gått över till intravenös cyt-behandling vilket innebär att metastaserna fucked the right off. Han mår inget vidare but is still alive. Det omedelbara cancerhotet är m a o avstyrt och prognosen ser tämligen tillfredsställande ut. Vad har ni haft för er? I missed ya’all❤️ /Onkel CHAE Skönt med goda nyheter och gött att se dig! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 15 minuter sedan sa CHAE: Den försvann samtidigt som din värdighet är jag rädd… Jag ångrar mig förresten. Dra åt helvete. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 2 minuter sedan sa slejnard: PT! 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 3 minuter sedan sa slejnard: Får ofta en grym dip vid denna tid. Men då provar jag med rast å akffe. Funkar oftast! OBS! Ej te!!! Hur smakar rast? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 3 minuter sedan sa slejnard: Får ofta en grym dip vid denna tid. Men då provar jag med rast å akffe. Funkar oftast! OBS! Ej te!!! Är det med gräddfil? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 7 minuter sedan sa Neosus: Hur smakar rast? Gott äre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 7 minuter sedan sa Fidden: Är det med gräddfil? Ja oftast. Dip på craime fraish är inte lika gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 Hemme! 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 2 timmar sedan sa Fidden: Jag ångrar mig förresten. Dra åt helvete. xD ❤️❤️❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 CHAE Minsann! Skönt att höra att det gått/går bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 11 januari 2022 3 timmar sedan sa slejnard: Ja oftast. Dip på craime fraish är inte lika gott. Speciellt när man stavar den så fel... Surge. Netflix. En man tappar det sakta men säkert i denna brexit-Falling Down. Fascinerande att se men man saknar lite bakgrund till hur mannen i fråga blev som han blev. Mästerligt spelat av Ben Whishaw, dock! 2/5 sönder tuggade dricksglas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 Nej jag stavade kräm fräsj rätt! 😩 Det talas om snö här i trakterna. Mycket snö! Är det nåt du känner till nåt om dol? 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 Här blir det plusgrader imorgon och regn på torsdag. Fantastiskt jävla trevligt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 Jå he ska bli plus här å imorn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 11 januari 2022 51 minuter sedan sa slejnard: Nej jag stavade kräm fräsj rätt! 😩 Det talas om snö här i trakterna. Mycket snö! Är det nåt du känner till nåt om dol? 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 januari 2022 Dela Postat 11 januari 2022 Fast tittar jag här så verkar vi bli skonade. Mer mot fjällvärlden ser det ut som. Yippiekayey! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 januari 2022 Trådstartare Dela Postat 12 januari 2022 VIKTIGT MEDDELANDE TILL ALLMÄNHETEN!!! Allt hänger ihop! Slut på meddelandet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SnigelDynamit Postat 12 januari 2022 Dela Postat 12 januari 2022 1 timme sedan sa Dark Of Light: VIKTIGT MEDDELANDE TILL ALLMÄNHETEN!!! Allt hänger ihop! Slut på meddelandet. Second that. Vad långt ni hunnit på tolv dagar! Känns inte alls som början av året längre med den här farten. 😒 Och jag som skulle komma in och meddela ett viktigt nyårslöfte. Men iaf. I ÅR SKA JAG VINNA NOBELPRISET I LITTERATUR. Japp. Hur är det mer er då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 12 januari 2022 Dela Postat 12 januari 2022 23 minutes ago, SnigelDynamit said: Second that. Vad långt ni hunnit på tolv dagar! Känns inte alls som början av året längre med den här farten. 😒 Och jag som skulle komma in och meddela ett viktigt nyårslöfte. Men iaf. I ÅR SKA JAG VINNA NOBELPRISET I LITTERATUR. Japp. Hur är det mer er då? He fint. Stressar över saker jag inte kan påverka öht. Så allt är som vanligt helt enkelt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 januari 2022 Dela Postat 12 januari 2022 28 minuter sedan sa SnigelDynamit: Second that. Vad långt ni hunnit på tolv dagar! Känns inte alls som början av året längre med den här farten. 😒 Och jag som skulle komma in och meddela ett viktigt nyårslöfte. Men iaf. I ÅR SKA JAG VINNA NOBELPRISET I LITTERATUR. Japp. Hur är det mer er då? Tycker det låter som ett rimligare löfte än att börja träna och sånt som folk brukar lova. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 januari 2022 Dela Postat 12 januari 2022 Jag har lovat att sluta snusa. Men först måste jag ju börja. Eftersom jag har slutat tidigare. Och jag som har lovat att aldrig mer börja. Hur fan ska jag göra då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 januari 2022 Dela Postat 12 januari 2022 Kpd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 januari 2022 Dela Postat 12 januari 2022 Vagott snailz! Borde inte va så svårt . kpd?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 januari 2022 Dela Postat 12 januari 2022 Å jag ska försöka lära mig stava till krem frech i år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 12 januari 2022 Dela Postat 12 januari 2022 Crème de la crème är något helt annat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 januari 2022 Dela Postat 12 januari 2022 Ja h! Litt KPD pd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 januari 2022 Dela Postat 12 januari 2022 Å smäkk ikväll! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts