Detta för att om datorn ballar ur eller annat skadar C disken (ssd) slå förlorar jag inget.
Allt jag gör är för skojs skull och inte på liv eller död. Men trist något händer.
Nu till grejen... Går det enbart är ta alla mappar, och flytta till C:/ utan att något fattas ( självklart spara alla projekt på nytt med rätt destination)!
Och därifrån när allt e klart skapa back-up eller spara projektet som arbetas med, både på C OCH D ?
Hoppas jag varit någorlunda tydlig.
Tillägg: Min D:/ är en mekanisk disk. Vill nyttja ssd:ns snabbhet.
Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.
Fråga
VayzeriA
Väldigt dum fråga. Vet nog svaret....
Men here goes!
Har idag ska ljudfiler/projekt på min D:/
Detta för att om datorn ballar ur eller annat skadar C disken (ssd) slå förlorar jag inget.
Allt jag gör är för skojs skull och inte på liv eller död. Men trist något händer.
Nu till grejen... Går det enbart är ta alla mappar, och flytta till C:/ utan att något fattas ( självklart spara alla projekt på nytt med rätt destination)!
Och därifrån när allt e klart skapa back-up eller spara projektet som arbetas med, både på C OCH D ?
Hoppas jag varit någorlunda tydlig.
Tillägg: Min D:/ är en mekanisk disk. Vill nyttja ssd:ns snabbhet.
Tack på förhand🤟😎🤟
1 svar på denna fråga
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.