Erik dP Postat 18 oktober 2021 Postat 18 oktober 2021 Hejsan. (Det finns ingen köp/sälj-avdelning här, men eftersom att det handlar om tidningen Studio så kanske detta inlägg accepteras av forumet ändå. Jag har sett över åren att folk efterfrågar dessa. Så, istället för att lägga dom i en låda på vinden satte jag ut en annons på Vend.se) Jag har en samling Studio (tidning), hela årgångar och lösnummer från 2003-2013. Med tanke på att de senare numren jag köpte kostade 99kr så har jag satt 20kr/st. Eller 200kr för en årgång. Finns i Sollentuna (besök gärna dagtid). Och som bonus kan den som kommer hit även få en autograf. https://vend.se/592682-studiotidning-2a-argangen-2004
Jon Rinneby Postat 19 oktober 2021 Postat 19 oktober 2021 Kul! Lycka till med försäljningen. Mvh Jon 1
Erik dP Postat 20 oktober 2021 Trådstartare Postat 20 oktober 2021 Tack! Den som kommer hit och köper många tidningar får givetvis ett billigare pris. Har mest tidiga hela årgångar och senare år i lösnummer.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.