Muppo Postat 30 september 2021 Postat 30 september 2021 (redigerat) Hej ! Skulle behöva feedback på denna låt. Hur är kvaliteten på själva låten ? Måste jag arra den med fullt komp ?Tänkte försöka pitcha den om den är tillräckligt bra. https://soundcloud.app.goo.gl/bgWkd Mvh Redigerat 1 oktober 2021 av Muppo
Teflon Postat 30 september 2021 Postat 30 september 2021 (redigerat) Sången är bra och bra känsla. Du måste dock lägga tid på att mixa sången, jag saknar delay och reverb bland annat, det är rätt platt nu. Testa även att lägga adlips/stämmor på vissa ställen på sången. Sedan går det nog att snygga till med EQ också. 🙂 Redigerat 1 oktober 2021 av Teflon
Alexander Munck Postat 30 september 2021 Postat 30 september 2021 Tycker du sjunger väldigt bra, hade varit bra med lite reverb iallafall, annars tycker jag kvaliten är bra!
Muppo Postat 30 september 2021 Trådstartare Postat 30 september 2021 Jag har lite reverb på men lågt och kort. Kanske kan öka lite där
Teflon Postat 30 september 2021 Postat 30 september 2021 (redigerat) 22 minuter sedan sa Muppo: Jag har lite reverb på men lågt och kort. Kanske kan öka lite där Lägg även lite delay, det är mycket viktigt! Har du ställt in låtens BPM? Du måste ha rätt BPM för att delayen ska gå i takt med musiken. Redigerat 30 september 2021 av Teflon
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.