Fälten Postat 7 september 2021 Postat 7 september 2021 Hej, Sensommartechno. Hur låter mixen? Tack för feedback, Mvh
Jon Rinneby Postat 7 september 2021 Postat 7 september 2021 (redigerat) Hej Fälten, inte alls min genre, så ta detta med en nypa salt. Men spontant saknar jag lite öppenhet - glitter och luft i toppen. Mixen känns aningen instängd på något sätt, bakom gardinen så att säga. Samtidigt är det kanske just den mörka/dova känslan du vill åt och då är du ju helt rätt ute. Mvh Jon Redigerat 7 september 2021 av Jon Rinneby
Fälten Postat 7 september 2021 Trådstartare Postat 7 september 2021 (redigerat) 27 minuter sedan sa Jon Rinneby: Hej Fälten, inte alls min genre, så ta detta med en nypa salt. Men spontant saknar jag lite öppenhet - glitter och luft i toppen. Mixen känns aningen instängd på något sätt, bakom gardinen så att säga. Samtidigt är det kanske just den mörka/dova känslan du vill åt och då är du ju helt rätt ute. Mvh Jon Tjena, tackar för feedback. Jo, mycket bas och mycket filter. Åt deep-hållet. 4-på-morgonen-techno som maler sig genom rött ljus. Jag ska återkomma även med ljusare inslag, nu har vi ju tid under vinterhalvåret. Tack för feedback, det uppskattas. Mvh Redigerat 7 september 2021 av Fälten 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.