Cloudsurfer Postat 20 maj 2005 Dela Postat 20 maj 2005 skickade nyss mitt intro till hacke, i 320 och en liten ändring i FX'en så att den inte distar. lek på ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 maj 2005 Dela Postat 28 maj 2005 Hur går det här, är ju nyfiken? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 28 maj 2005 Dela Postat 28 maj 2005 Ehm... visstfan. Det var denna oxå ja. Förmodar det är jag som har bollen? 🙂 Nåja, refererar till samma svar jag gav här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 1 juni 2005 Dela Postat 1 juni 2005 Kom igen nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 13 juni 2005 Dela Postat 13 juni 2005 Blir det nån färdig stafett? Eller ska jag starta en ny? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 13 juni 2005 Dela Postat 13 juni 2005 jag vet inte, vem e det som har bollen ? :S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 juni 2005 Dela Postat 16 juni 2005 (redigerat) 1. Jag har bollen. 2. Har ni utgått från A=450 Hz eller är det alla mina digitala prylar som stämt om sig? 3. Hacke, har du kvar ditt sångspår utan bakgrunden? Kan du skicka över isåfall? Jag har en idé 😉 4. DjHex, skicka introt till mig! Redigerat 16 juni 2005 av vectro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 16 juni 2005 Dela Postat 16 juni 2005 1. Jag har bollen. 2. Har ni utgått från A=450 Hz eller är det alla mina digitala prylar som stämt om sig? 3. Hacke, har du kvar ditt sångspår utan bakgrunden? Kan du skicka över isåfall? Jag har en idé 😉 4. DjHex, skicka introt till mig! 3. Ja, fast det var nog snarare 7-8 olika sångspår inkl dubbningar. Kan jag mixa ihop dem till 1 st stereospår? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 juni 2005 Dela Postat 16 juni 2005 3. Ja, fast det var nog snarare 7-8 olika sångspår inkl dubbningar. Kan jag mixa ihop dem till 1 st stereospår? Absolut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 juni 2005 Dela Postat 16 juni 2005 hackes version behövde lite halvdistade flaguletter i refrängen.. var bara så helt enkelt.. Kan jag få dem "torra", tack? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 16 juni 2005 Dela Postat 16 juni 2005 hackes version behövde lite halvdistade flaguletter i refrängen.. var bara så helt enkelt.. 😉 Kan jag få dem "torra", tack? 🙂 Aldrig i livet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 juni 2005 Dela Postat 16 juni 2005 hackes version behövde lite halvdistade flaguletter i refrängen.. var bara så helt enkelt.. 🙂 Kan jag få dem "torra", tack? 😎 Aldrig i livet! Det kanske Kiefz ska svara på? 😉 Eftersom min boll bygger på Hacke-vers och Zatri-refräng hamnar Kiefz gitarr utanför nämligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 16 juni 2005 Dela Postat 16 juni 2005 hackes version behövde lite halvdistade flaguletter i refrängen.. var bara så helt enkelt.. 😎 Kan jag få dem "torra", tack? 😎 Aldrig i livet! 😉 Det kanske Kiefz ska svara på? 🙂 Eftersom min boll bygger på Hacke-vers och Zatri-refräng hamnar Kiefz gitarr utanför nämligen. Haha... förlåt! Jag tyckte du frågade mig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 juni 2005 Dela Postat 16 juni 2005 (redigerat) Haha... förlåt! Jag tyckte du frågade mig... Nej, din fråga var ju här: 😉 3. Ja, fast det var nog snarare 7-8 olika sångspår inkl dubbningar. Kan jag mixa ihop dem till 1 st stereospår? Absolut! Redigerat 16 juni 2005 av vectro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 juni 2005 Dela Postat 16 juni 2005 Nu är jag 96% klar med min boll! 😳 Väntar bara på sångspåren så man kan mixa åtskilt från gitarrspåret. Annars blir sången lätt dränkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 16 juni 2005 Trådstartare Dela Postat 16 juni 2005 Nice bice. 😆 Trodde denna tråden went the way of old yeller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 17 juni 2005 Dela Postat 17 juni 2005 Då var den klar... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.