Coffeemidget Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 (redigerat) Dags för en till studiostafett. tycker dom e kul. Länken e en dag för sen, men i mitt försvar så sov jag. folk som e på? Your browser does not support the HTML5 audio tag BPM 175 Your browser does not support the HTML5 audio tag För de som inte vet vad som menas riktigt så kommer en snabb förklaring. Någon "Tar bollen" som rockfart uttryckte det, lägger till eller förändrar något i låten och lämnar över till nästa tills låten e klar. Edit: Den e lite enformig, men de e ju upp till de som e på att göra den mindre sådan Redigerat 13 maj 2005 av Maximiliananthony Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Kul! Bra! Jag kommer att va på... lätt... om jag får? Dock tar jag inte bollen än... måste grubbla lite på vad jag kan bidra med denna gång:) Hur fort går det? bpm, så man slipper räkna själv? tjing /Bengan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 jag och danny tar den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 10 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 10 maj 2005 175.. Visste att jag glömt något. De vore kul iaf med vocals, marackas, solo/komp etc? Efterssom låten e så kort kan de ju va nåt sorts intro och ett utro, eller bara spastiskt gå över till dödsmetall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 De vore kul iaf med vocals, marackas, solo/komp etc? kul att du sa det! jag la precis vocals, danny jobbar på percussion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 11 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 11 maj 2005 De vore kul iaf med vocals, marackas, solo/komp etc? kul att du sa det! jag la precis vocals, danny jobbar på percussion. urgh? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 11 maj 2005 Dela Postat 11 maj 2005 ehm får man vara med o leka eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 11 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 11 maj 2005 (redigerat) ehm får man vara med o leka eller? Jorå, vallhagen & maxmaxmax verkar inte va helt på längre... Ladda bara hem låten å gör nån kreativ ändring/tillägg och lägg upp en ny länk så kan de fortsätta på den sen EDIT: såg din bild.. naruto e bra. 134 kommer inatt 😉🙂😉😎 Redigerat 11 maj 2005 av Maximiliananthony Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 11 maj 2005 Dela Postat 11 maj 2005 jo, jag är på.. men det blev inte så bra. ska jag lägga upp ändå? liksom.. används det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 12 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 12 maj 2005 jo, jag är på.. men det blev inte så bra. ska jag lägga upp ändå? liksom.. används det? Fan.. vi ska ju inte använda det som schlagerbidrag.. Skavanker är ju blott i betraktarens öga. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 12 maj 2005 Dela Postat 12 maj 2005 Jorå, vallhagen & maxmaxmax verkar inte va helt på längre... Nej nej nej, jo jo jo!!!! Jag pallar bara inte att ta bollen om jag inte kan leverera... så jag ligger lågt tills jag har ett par timmar över; typ till helgen! jag lägger mig och lurpassar tills dess:) ... jag vill ju inte hejda förloppet liksom 😄 /Bengan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 12 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 12 maj 2005 Meeeh.. Den guran ja lira in va ju inte rätt för fem öre, sptretiga störande transienter å nån form av dånigt överslag i burksektorn. Visserligen ere för att jag måste spela så nära micmembranet som möjligt så jag dränker ut min fula och högljudda datorfläkt så de blir besvärligt att rätta till soundet men de e ju inte hela världen ändå. Tycker de e lite för mycket pråxximity på guran i kontrast till att jag la flöjterna så fjärran... Fan.. nu när jag tänker på det kanske jag borde ordna upp det... ork... Ere bara jag som tänker på det i stycket? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
infobandit Postat 13 maj 2005 Dela Postat 13 maj 2005 Död länk? Är det bara för mig låtlänken inte funkar? Har råkat ut för ett antal döda länkar på samarbetstrådarna. Verkar som de bara funkar typ några dagar. Kan vi inte fixa en gemensam plats där låtar kan läggas upp till just samarbetstrådarna? Här kommer jag med krav o allt men är det mycket jobb? (varning för stavfel) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 13 maj 2005 Dela Postat 13 maj 2005 jo, jag är på.. men det blev inte så bra. ska jag lägga upp ändå? liksom.. används det? Fan.. vi ska ju inte använda det som schlagerbidrag.. Skavanker är ju blott i betraktarens öga. 😮 vackert sagt. Jag får hopp om människan! 😄 vänta så ska jag lägga upp det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 13 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 13 maj 2005 Död länk?Är det bara för mig låtlänken inte funkar? Har råkat ut för ett antal döda länkar på samarbetstrådarna. Verkar som de bara funkar typ några dagar. Kan vi inte fixa en gemensam plats där låtar kan läggas upp till just samarbetstrådarna? Här kommer jag med krav o allt men är det mycket jobb? (varning för stavfel) iiisch!... Inte visste jag at musicupnorth.com va nere.. Lägger upp en nödlänk strax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 13 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 13 maj 2005 (redigerat) Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 13 maj 2005 av Maximiliananthony Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 14 maj 2005 Dela Postat 14 maj 2005 Gör la mitt bästa 😉 stor skilnad från vad jag egentligen sysslar med men det blir en rolig utmaning =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 14 maj 2005 Dela Postat 14 maj 2005 Usch HUA! Vad svårt 😉 går inte att ställa om från hardtrance/hardhouse till detta =( Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 14 maj 2005 Dela Postat 14 maj 2005 Usch HUA! Vad svårt 😳 går inte att ställa om från hardtrance/hardhouse till detta =( men skippa att ställa om då?! ...nyfiken på lite hardtranceflöjtakkegura... /Bengan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Diwic Postat 14 maj 2005 Dela Postat 14 maj 2005 Öhm...väntar vi på maxmaxmax, eller DjHex, eller ingen alls? // David - förvirrad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 14 maj 2005 Dela Postat 14 maj 2005 Öhm...väntar vi på maxmaxmax, eller DjHex, eller ingen alls? // David - förvirrad Ja, det undrar jag med! Jag sitter och leker med låten just nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 15 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 15 maj 2005 heh, de vore kul med house eller trance till dehär. jag tycker kör på med trancehousen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 15 maj 2005 Dela Postat 15 maj 2005 tänkte bara på att det stog i rubriken att det skulle vara "lite poppigare" denna gång men jag kör la på då 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 15 maj 2005 Dela Postat 15 maj 2005 Vem har bollen? Är senaste versionen den med flöjt & gitarr? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 15 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 15 maj 2005 Vem har bollen? Är senaste versionen den med flöjt & gitarr? De e den första verisionen som går att ladda ner, Ingen har lagt tillnågot än. Jag tror DJ hex har den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 15 maj 2005 Dela Postat 15 maj 2005 Det råder lite oklarheter eller? Men det är många som är sugna nu... det är bra:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Har väl en hyfsad klar grejj här men saken är den att jag inte har nåt space att slänga upp låten på :S nån som vet nåt gratis webspace? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Har väl en hyfsad klar grejj här men saken är den att jag inte har nåt space att slänga upp låten på :S nån som vet nåt gratis webspace? Hmm.. det tar väl mer än en kvart att hitta nåt lämpligt eget gratisplejs förmodar jag? Jag själv har så risigt med utrymme (10 MB hos telia) så det är ingen bra idé att jag erbjuder mig, men kanske trådskaparen MAXIMILIAM kan lägga ut ditt bidrag åt dig? /Bengan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 (redigerat) Kom på att jag hade ett SoundClick konto. Här e länken som jag tror är rätt Edit: jag vet inte vad jag själv tycker om låten i sig men aja. Djhex - studiotjohejs Redigerat 16 maj 2005 av DjHex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Kom på att jag hade ett SoundClick konto. Här e länken som jag tror är rätt Edit: jag vet inte vad jag själv tycker om låten i sig men aja. Djhex - studiotjohejs Hahaha.... på allvar?!? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.