Jag är ny här på forumet och tänkte börja med att ställa en fråga. Är det någon som har några tips på hur man ska få ett körsound att låta som i låten I Need Help! ?
Yt:
Spotify:
Jag tänker då på soundet som är efter att han sjunger ”sometimes I just need a little help” och när det då sjungs ”ah, ah, ah”.
Det är något väldigt speciellt med det, som att det låter väldigt lätt och liksom över allting annat, samtidigt väldigt kompakt och det blir som ett syntigt sound över det.
Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.
Fråga
Musiciananana
Hej!
Jag är ny här på forumet och tänkte börja med att ställa en fråga. Är det någon som har några tips på hur man ska få ett körsound att låta som i låten I Need Help! ?
Yt:
Spotify:
Jag tänker då på soundet som är efter att han sjunger ”sometimes I just need a little help” och när det då sjungs ”ah, ah, ah”.
Det är något väldigt speciellt med det, som att det låter väldigt lätt och liksom över allting annat, samtidigt väldigt kompakt och det blir som ett syntigt sound över det.
Någon som har någon gissning eller tips?
Mvh
6 svar på denna fråga
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.