Andreas Hedberg Postat 18 augusti 2021 Postat 18 augusti 2021 Hej! Nu har Studios medlemmar röstat och juryn sagt sitt och vi har ett resultat i Studiofestival #50 – bästa sommarlåten 2021. 55 röster - bidrag 1 47 röster - bidrag 6 28 röster - bidrag 3 De som ligger bakom bidragen är: 1:a plats - @AGstar 2:a plats - @mixamannen 3:e plats - @Jamen Stort grattis till er! Och fint jobbat alla ni andra också! Vinnaren får välja först av de fina priserna från Sennheiser, därefter tvåan och sedan trean. Läs mer nedan: IE500 Pro - Tillförlitliga in-ear-lurar med distorsionsfri ljudåtergivning med extremt hög upplösning, även vid maximala ljudtrycksnivåer. Värde: 5 990 kr. Läs mer: https://sv-se.sennheiser.com/ie-500-pro XSW-D Pedalboard Set - Användarvänligt, trådlöst one touch-ljudset som använder en digital överföring för att sömlöst länka ljudkällor. Med denna eleganta lösning kan du spela gitarr trådlöst och fortfarande använda ett pedalbord, samtidigt som en tillförlitlig anslutning upprätthålls. Värde: 3 265 kr Läs mer: https://sv-se.sennheiser.com/xsw-d-pedalboard-set Sennheiser e 835 Dynamisk kardioidmikrofon - Avsedd för tal och sång. Genererar ett robust ljud som utmärkt klarar höga volymer på scenen. Avsedd för hemmainspelningar, semiprofessionella studior och liveapplikationer. Värde: 999 kr. Läs mer:https://sv-se.sennheiser.com/live-performance-microphone-vocal-stage-e-835. Stort tack till Sennheiser som bidrar med de fina vinsterna!
slejnard Postat 18 augusti 2021 Postat 18 augusti 2021 Stort grattis till vinnarna! Grymt jobbat av alla 🤩 1
AGstar Postat 18 augusti 2021 Postat 18 augusti 2021 Wow, tack - vad glad jag blir! 😀 Stort tack till alla som har röstat - riktigt starkt startfält! Om ni vill lyssna på mer av min musik (lite annan genre än sommarlåten dock), så får ni gärna följa mig på Spotify. Debutalbum är på väg! 🙂 /Anna 2
moog Postat 18 augusti 2021 Postat 18 augusti 2021 Grattis till vinnarna! Många bra låtar med sommarfeeling. Svårt att välja en men värdiga vinnare! Kul tävling. Jag har lärt mig mycket bara av att lyssna på de andra bidragen. 1
Erik dP Postat 19 augusti 2021 Postat 19 augusti 2021 (redigerat) Grattis till vinnarna, och till ledningen för en trevlig tävling. Själv levererade jag sommarplåga nr 7, som kanske mer handlar om sommarplåga än kvalificerar sig som sommarplåga. Edit: Skapade en ny tråd med låten här: Ny studiotråd: "Devils sing, angels dance" Redigerat 19 augusti 2021 av Erik dP 1
Jon Rinneby Postat 19 augusti 2021 Postat 19 augusti 2021 (redigerat) En stor eloge till alla deltagare! Trevlig lyssning och en hel del glada överraskningar. Med detta sagt, snart är det dags för årets jullåt 😉🎄🎄 🎄 /J Redigerat 19 augusti 2021 av Jon Rinneby
moog Postat 23 augusti 2021 Postat 23 augusti 2021 On 2021-08-20 at 13:16 sa Tacoindian: Eeh, var hittar jag bidragen för lyssning?🙄 Sök på ”studiofestival” välj ”Röstning studiofestival #50” så hittar du bidragen som finns på soundcloud. Eller på soundcloud så söker du efter Studio.se
moog Postat 23 augusti 2021 Postat 23 augusti 2021 On 2021-08-19 at 14:10 sa Erik dP: Grattis till vinnarna, och till ledningen för en trevlig tävling. Själv levererade jag sommarplåga nr 7, som kanske mer handlar om sommarplåga än kvalificerar sig som sommarplåga. Edit: Skapade en ny tråd med låten här: Ny studiotråd: "Devils sing, angels dance" Lyssnade på låttexten under tävlingen och fick verkligen ingen sommarfeeling. Tänkte att du kanske skickat in fel låt. Men nu förstår jag hur du tänkte. 👍😊
Erik dP Postat 24 augusti 2021 Postat 24 augusti 2021 (redigerat) 12 timmar sedan sa moog: Lyssnade på låttexten under tävlingen och fick verkligen ingen sommarfeeling. Tänkte att du kanske skickat in fel låt. Men nu förstår jag hur du tänkte. 👍😊 Pool, Sun always shines..., Grass grows so dense, Happy holidays, vackra klänningar, barn som håller handen ...och lite törstsläckare. ...Hur kan du inte få sommarfeeling? Redigerat 24 augusti 2021 av Erik dP
moog Postat 24 augusti 2021 Postat 24 augusti 2021 4 timmar sedan sa Erik dP: Pool, Sun always shines..., Grass grows so dense, Happy holidays, vackra klänningar, barn som håller handen ...och lite törstsläckare. ...Hur kan du inte få sommarfeeling? Som du skriver.. nåt måste vara fel på mig? 😄 Blåmärken hör ju också sommaren till. Men även om jag inte fick sommarfeeling av helheten i texten tycker jag att du har gjort en bra låt. 👍
Erik dP Postat 24 augusti 2021 Postat 24 augusti 2021 2 minuter sedan sa moog: Som du skriver.. nåt måste vara fel på mig? 😄 Blåmärken hör ju också sommaren till. Men även om jag inte fick sommarfeeling av helheten i texten tycker jag att du har gjort en bra låt. 👍 Tack. Blåmärken hör absolut till sommaren. Särskilt efter lite dricka.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.