Jump to content
Annons
  • 0

Slate Digital Hemsida


Songbird

Fråga

Jag vill ladda ner Fresh Air (plugin) men jag kan inte logga in mig på mitt konto där för det står bara och laddar hela tiden. Jag kan logga in mig via min iPhone och min Macbook men inte på min Asus Windows dator (Det är där jag har mitt studioprogram). Kan någon av er testa och gå in på hemsidan och trycka på "my account" för att se om ni kan komma in? Ni behöver inte skapa ett konto, vill bara se om ni kommer till den sidan av hemsidan. 

Använder Google Chrome som webbläsare så trodde först det kanske var något fel på den så jag testade även Internet Explorer och Microsoft Edge men då kom det fram någon konstig ruta som typ sa att något var fel på sidan. Har även kollat runt på Slate Digital sociala medier för att se om de kanske har skrivit att det är något fel på deras hemsida men hittar inget. 

Jag tycker det är konstigt att hemsidan fungerar via Apple men inte via Windows. 

Någon som vet vad det är för fel?

(Börjar bli lite desperat för jag skulle verkligen behöva ladda ner Fresh Air för ska börja mixa en låt och jag har deadline på den)

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 svar på denna fråga

Recommended Posts

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...