Teflon Postat 23 juli 2021 Postat 23 juli 2021 (redigerat) Yo alla! Här är mitt senaste beat! Vad tycker ni? Kan du eller nån du känner sjunga till detta så vore det nice! Hoppas ni diggar! Tar tacksamt emot ris och ros! Love! Redigerat 23 juli 2021 av Teflon
Lucas T Postat 24 juli 2021 Postat 24 juli 2021 Tycker det låter bra! Kanske att det framträdande beatet kan vara liiite kraftigt, men det är nog helt en preferensfråga, så tycker nog inte det ska läggas för mycket krut på det. Överlag bra! Skönt att lyssna på till WoW-gibbet :)
Teflon Postat 24 juli 2021 Trådstartare Postat 24 juli 2021 2 timmar sedan sa Lucas T: Tycker det låter bra! Kanske att det framträdande beatet kan vara liiite kraftigt, men det är nog helt en preferensfråga, så tycker nog inte det ska läggas för mycket krut på det. Överlag bra! Skönt att lyssna på till WoW-gibbet 🙂 Thanks!
Teflon Postat 24 juli 2021 Trådstartare Postat 24 juli 2021 (redigerat) Jag kommer att starta en tävling! Den som kan lägga den bästa sången på detta beat kommer vinna 1000 SEK. Jag vill ha minst åtta tävlande! Var inte orolig, tvåan och trean får tröstpriser! Skriv i tråden om ni är intresserad av att delta! Om det blir riktigt bra, så har jag kontakter i USA med stora producenter. Redigerat 24 juli 2021 av Teflon
Teflon Postat 27 juli 2021 Trådstartare Postat 27 juli 2021 Vafan finns det inte tunga sångare här? Jag är fan besviken!
slejnard Postat 27 juli 2021 Postat 27 juli 2021 Låter bra men lite monotont. Nästan som en refräng genom hela låten. Har mest sjungt rock och pop men skulle vara kul att prova. 😃 Har du nån tanke kring melodi, eller text klar?
Teflon Postat 28 juli 2021 Trådstartare Postat 28 juli 2021 On 2021-07-27 at 22:29 sa slejnard: Låter bra men lite monotont. Nästan som en refräng genom hela låten. Har mest sjungt rock och pop men skulle vara kul att prova. 😃 Har du nån tanke kring melodi, eller text klar? Tack! Jo den är lite enformig, Det viktigaste är känslan i sången.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.