Peder Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Hej! Vad gör alla här inne, det är helt tomt därute, varför har ingen sagt till Peder? Får man vad med och kramas ehrmmena brottas? Peder har glömt sin brottardräkt på landet så går det bra med kallingarna? Bara armar och ben är tillåtna, okej! MVH-Peder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Just nu tror nog 50% av forumets medlemmar att det är Hacke som har skapat ett till konto för att få lite extra tid i rampljuset. Halva forumet har fel. Gissa vilken halva. 😛 Den som inte har rätt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrikmo Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Mig är det i alla fall inte lönt att ragga på här -- jag är ju lesbisk (men säg inget till min mamma!) /Moberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Mig är det i alla fall inte lönt att ragga på här -- jag är ju lesbisk (men säg inget till min mamma!)/Moberg Så tjejer raggar inte på varandra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Just nu tror nog 50% av forumets medlemmar att det är Hacke som har skapat ett till konto för att få lite extra tid i rampljuset. Halva forumet har fel. Gissa vilken halva. 😛 Ehhh... Ja det är inte din & min halva iallafall... Glöm inte att det är du o jag som har haft dom enda riktigt stora hitsen på forumet hittills, Hacke. Halvsida i aftonbladet, 50 tusen nerladdningar...eller över 100000 om vi räknar ihop dom. Jo, vi kan nog räkna oss som halva forumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Hej! Tråden ballade ur lite grann där tidigare. Fick ni betalt för de där nedladdningarna? Hur funkar det? Vad hette låtarna? 😕 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Just nu tror nog 50% av forumets medlemmar att det är Hacke som har skapat ett till konto för att få lite extra tid i rampljuset. Halva forumet har fel. Gissa vilken halva. 😱 Ehhh... Ja det är inte din & min halva iallafall... Glöm inte att det är du o jag som har haft dom enda riktigt stora hitsen på forumet hittills, Hacke. Halvsida i aftonbladet, 50 tusen nerladdningar...eller över 100000 om vi räknar ihop dom. Jo, vi kan nog räkna oss som halva forumet. Fan Danny... jag fixar inte att skryta som du. 😄 Men om jag tvingas, så har min nått 100K nedladdningar nu... DC++ och mailflöden exkluderat. 😄 musik: jag får inte betalt för min musik, jag är inte alls i kaliber med Danny. Han är bara snäll mot mig. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrikmo Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Mig är det i alla fall inte lönt att ragga på här -- jag är ju lesbisk (men säg inget till min mamma!)/Moberg Så tjejer raggar inte på varandra? Lite ibland kanske men här finns ju inga tjejer -- de flesta verkar ju vara ivägskrämda (?) 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tryff Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Finns ju tjejer som vill lära sig mer om studioteknik....tycker nog att de borde få ett seriöst mottagande.... skärpning! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Finns ju tjejer som vill lära sig mer om studioteknik....tycker nog att de borde få ett seriöst mottagande.... skärpning! 🙂 ... och de vill folk som vill skämta lite i trådarna... skärpning på dej ist! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrikmo Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 jaja, killar har ju sin sorts humor, åtminstone det vet jag om killar... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 10 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 10 maj 2005 Tjejer har ju sin attytid Oavsett sexuell läggning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Men om jag tvingas, så har min nått 100K nedladdningar nu... DC++ och mailflöden exkluderat. 🙂 Ok då...försökte bara vara ödmjuk. Då närmar det sig en kvarts mille då... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrikmo Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Tjejer har ju sin attytid Oavsett sexuell läggning 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 10 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 10 maj 2005 Tjejer har ju sin attytid Oavsett sexuell läggning 🙂 Det där var inte helt oväntat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Vi får helt enkelt kvotera: Alla killar som hädanefter vill bli medlem måste referera minst tio tjejer som i sin tur måste vara medlemmar i en månad eller gå på dejt med Hacke innan ovan nämnde kille får bli medlem. 😉 Alternativt kör vi samma system som på Beautiful People. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Vi får helt enkelt kvotera: Alla killar som hädanefter vill bli medlem måste referera minst tio tjejer som i sin tur måste vara medlemmar i en månad eller gå på dejt med Hacke innan ovan nämnde kille får bli medlem. 😉 Jag måste bara få ok från min flickvän först. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Vi får helt enkelt kvotera: Alla killar som hädanefter vill bli medlem måste referera minst tio tjejer som i sin tur måste vara medlemmar i en månad eller gå på dejt med Hacke innan ovan nämnde kille får bli medlem. 😄 Jag måste bara få ok från min flickvän först. 🙂 Det är ok Hacke. You go girl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Nämen allvarligt talat. In med lite tjejer i forumet nu så vi slipper den här grabbiga gubbhumorn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 10 maj 2005 Dela Postat 10 maj 2005 Vi får helt enkelt kvotera: Alla killar som hädanefter vill bli medlem måste referera minst tio tjejer som i sin tur måste vara medlemmar i en månad eller gå på dejt med Hacke innan ovan nämnde kille får bli medlem. 😄 Jag måste bara få ok från min flickvän först. 🙂 Det är ok Hacke. You go girl! Tack baby. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 11 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 11 maj 2005 Nämen allvarligt talat. In med lite tjejer i forumet nu så vi slipper den här grabbiga gubbhumorn. Slipper 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 11 maj 2005 Dela Postat 11 maj 2005 (redigerat) Nämen allvarligt talat. In med lite tjejer i forumet nu så vi slipper den här grabbiga gubbhumorn. Slipper Redigerat 21 maj 2005 av Danny Cort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 (redigerat) Du, Hacke... Tack för hjälpen. Det funkade faktiskt. Säg till om jag kan hjälpa dig med nåt, nångång. Vad gäller Charlizen, så är hon en helt fantastisk flicka & jag är uppriktigt glad att jag har fått chansen att lära känna henne. Jag hoppas att det är en vänskap som kommer att hålla livet ut. -men ey, säger ni, du kan ju inte ha känt bruden mer än ett par veckor. Hur kan du veta att det är en så bra tjej? Sånt vet Danny. It don't take a whole day to recognize sunshine. Redigerat 21 maj 2005 av Danny Cort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 maj 2005 Dela Postat 21 maj 2005 Nämen allvarligt talat. In med lite tjejer i forumet nu så vi slipper den här grabbiga gubbhumorn. Slipper 🙂 😆 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 22 maj 2005 Dela Postat 22 maj 2005 Du, Hacke... Tack för hjälpen. Det funkade faktiskt. Säg till om jag kan hjälpa dig med nåt, nångång. Blir jag mot förmodan singel hör jag av mig. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.