hackeman Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Det här är en tragikomisk uppvisning utan dess like. 😎 Ja faktiskt... Tyckte du sade att du fick ett långt brev? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickeh Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 *Hysteriskt gapskratt* 😆😆😆😆😆😆😆😆 Jösses..... går ni på det där, allihopa...? Det är ju Hackes nya alias..... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 *Hysteriskt gapskratt* 😆😆😆😆😆😆😆😆 Jösses..... går ni på det där, allihopa...? Det är ju Hackes nya alias..... 😉 Vi lägger ner nu va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Håller med, innan vi flyttar hela tråden till offtopic eller låser den. Både och är tråkigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Håller med, innan vi flyttar hela tråden till offtopic eller låser den. Både och är tråkigt. Lås den Neko. Om nån är intresserad av samarbete så går det ju bra att PM'a Charlizen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Håller med, innan vi flyttar hela tråden till offtopic eller låser den. Både och är tråkigt. Lås den Neko. Om nån är intresserad av samarbete så går det ju bra att PM'a Charlizen... Äh! Vadå låsa? Harmlösa skämt och musikaliskt brobygge... var i finns ondon? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Håller med, innan vi flyttar hela tråden till offtopic eller låser den. Både och är tråkigt. Lås den Neko. Om nån är intresserad av samarbete så går det ju bra att PM'a Charlizen... Äh! Vadå låsa? Harmlösa skämt och musikaliskt brobygge... var i finns ondon? 😉 burning bridges? eller hur var det? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Höh. Jag har funderat. I minst en minut. Och jag kom fram till att mitt problem förmodligen är att jag efter denna långa tid på forumet primärt ser det som en social nätplats, och sekundärt som kunskapsbas för musiker. Ber om ursäkt för det. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Lugnt, det är nog rätt vanligt hos oss som hängt här så länge, och anledningen till att det refereras till som community, även av Olsberg själv, och i tidningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Höh. Jag har funderat. I minst en minut. Och jag kom fram till att mitt problem förmodligen är att jag efter denna långa tid på forumet primärt ser det som en social nätplats, och sekundärt som kunskapsbas för musiker. Ber om ursäkt för det. 😉 Word. & jag gillar det så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Firefighter (oregistrerad) Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Passa er.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Vad var frågan? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Vad var frågan? 😉 Det står i subject: "Kan du?" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Aha. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Aha? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Haha!! 😆😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Aaah! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 9 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 9 maj 2005 Nu var du lite för käck Grahn 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 (redigerat) har ju förstått att de här mer verkar va en lekplats för folk... Nejnejnej! 😆 Om jag bidragit till det intrycket ber jag om ursäkt! Alla är inte lika barnsliga som jag här. Här finns mängder med kompetenta musiker på forumet. Och att vara lekfull behöver ju inte utesluta att vara kompetent. 🙂 Redigerat 9 maj 2005 av hackeman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Charlizen Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 har ju förstått att de här mer verkar va en lekplats för folk... Nejnejnej! 😆 Om jag bidragit till det intrycket ber jag om ursäkt! Alla är inte lika barnsliga som jag här. Här finns mängder med kompetenta musiker på forumet. Och att vara lekfull behöver ju inte utesluta att vara kompetent. 🙂 finns säkert jätte många kompetemta.. och seriösa.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 (redigerat) Följ Shadows råd så slipper du nog buslivet. Just nu tror nog 50% av forumets medlemmar att det är Hacke som har skapat ett till konto för att få lite extra tid i rampljuset. Redigerat 9 maj 2005 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Pluffo: Vad då tror? Det är ju självklart att det bara är hacke som jäklas! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Följ Shadows råd så slipper du nog buslivet. Just nu tror nog 50% av forumets medlemmar att det är Hacke som har skapat ett till konto för att få lite extra tid i rampljuset. Nopes. IP stämmer inte överrens. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Följ Shadows råd så slipper du nog buslivet. Just nu tror nog 50% av forumets medlemmar att det är Hacke som har skapat ett till konto för att få lite extra tid i rampljuset. Nopes. IP stämmer inte överrens. 😄 Äh, Han kutar ju mellan hemdatorn och det lokala ( nattöppna ) biblioteket. Eller så är han en sån där hocker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Pluffo, jag är helt med på din linje! Charlizen: Ursäkta att vi sabbade din tråd! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Tror fasen det är dags att dela den här tråden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Tror fasen det är dags att dela den här tråden. Tror att det var dags redan efter 3 inlägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Delat och klart. För den som undrar vad som hände med orginaltråden finns den här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 fan va oseriöst att ta illa upp 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 9 maj 2005 Dela Postat 9 maj 2005 Just nu tror nog 50% av forumets medlemmar att det är Hacke som har skapat ett till konto för att få lite extra tid i rampljuset. Halva forumet har fel. Gissa vilken halva. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.