Shadows Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 (redigerat) Gillar dina referenser.. 21 år och tjej? EDIT: Delat härifrån // Neko Redigerat 9 maj 2005 av Neko
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Gillar dina referenser.. 21 år och tjej? Word
hackeman Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Det här känns lite som när det kommer in en pudding på en pub med bara en massa grabbar. 😏
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 (redigerat) Det här känns lite som när det kommer in en pudding på en pub med bara en massa grabbar. 😏 Visst. Du kan väl lägga ett gott ord för mig Hacke. "du...min kompis vill snacka med dig. Han är supertrevlig & rolig IRL. Ser faktiskt rätt bra ut också, lite som Orlando Bloom. Just det, han är en ruskigt begåvad låtskrivare också. & han känner massa stars, han kan nog fixa in dig på IDOL 2005, han känner programledaren där." [kom igen, Hacke! Redigerat 8 maj 2005 av Danny Cort
hackeman Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Du Charlizen...min kompis vill snacka med dig. Han är supertrevlig & rolig IRL. Ser faktiskt rätt bra ut också, lite som Orlando Bloom. Just det, han är en ruskigt begåvad låtskrivare också. & han känner massa stars, han kan nog fixa in dig på IDOL 2005, han känner programledaren där.
djonas Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Orlando Bloom..haha vilket bottennapp. 😲 Hoppas för din skull att du inte är lika mesig som han om du nu liknar honom så himla mkt. 🙂
hackeman Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Eftersom bild ofta garanterar svar... så här söta är vi: (från forumets förra IRL i Lund)
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Orlando Bloom..haha vilket bottennapp. 😲Hoppas för din skull att du inte är lika mesig som han om du nu liknar honom så himla mkt. 🙂 Nä inte lika mesig...men lika ekonomiskt oberoende...
ViktorDenStore Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Ehm... grabbar... 😄 Jag tror ni har skrämt iväg Charlizen Hon blev nog rädd när hon såg era vackra ansikten 😛
nurfen Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Eftersom bild ofta garanterar svar... så här söta är vi: (från forumets förra IRL i Lund) Haha, jävla stekare hacke =)
hackeman Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Haha, jävla stekare hacke =) Säg som det är, du tycker allt om mig lite grann ändå. 😄
Shadows Postat 8 maj 2005 Trådstartare Postat 8 maj 2005 Du Charlizen...min kompis vill snacka med dig. Han är supertrevlig & rolig IRL. Ser faktiskt rätt bra ut också, lite som Orlando Bloom. Just det, han är en ruskigt begåvad låtskrivare också. & han känner massa stars, han kan nog fixa in dig på IDOL 2005, han känner programledaren där. Nice att du gör reklam för mig men jag har så jävla mycket att göra så jag tror inte jag hinner med ett projekt till. Schysst att du försökte hacke.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Du Charlizen...min kompis vill snacka med dig. Han är supertrevlig & rolig IRL. Ser faktiskt rätt bra ut också, lite som Orlando Bloom. Just det, han är en ruskigt begåvad låtskrivare också. & han känner massa stars, han kan nog fixa in dig på IDOL 2005, han känner programledaren där. Nice att du gör reklam för mig men jag har så jävla mycket att göra så jag tror inte jag hinner med ett projekt till. Schysst att du försökte hacke. Nu missade du ju det roliga, Skuggan. & förstörde det roliga också.
Shadows Postat 8 maj 2005 Trådstartare Postat 8 maj 2005 Nu missade du ju det roliga, Skuggan. & förstörde det roliga också. Skulle vilja påstå att det är tvärtom.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Nu missade du ju det roliga, Skuggan. & förstörde det roliga också. Skulle vilja påstå att det är tvärtom. Det var ju min grej.
mlordin Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Ehm... grabbar... 🙁 Jag tror ni har skrämt iväg Charlizen Hon blev nog rädd när hon såg era vackra ansikten 😕 Ibland är det extra kul att läsa inläggen i detta forum, men tyvärr får jag nog instämma att den intensiva uppvaktningen blev för mycket för Charlizen... 🙂 Mats
nurfen Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Haha, jävla stekare hacke =) Säg som det är, du tycker allt om mig lite grann ändå. 🙂 🥰 Du har gett mej många garv iallafall..
Ken Kängström Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Hacke är upphovet till de få kvinnorna på forumet. Hur lyckas du???
Pluffo Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Hacke är upphovet till de få kvinnorna på forumet. Hur lyckas du??? Du menar att han jagar bort dem?
hackeman Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Hacke är upphovet till de få kvinnorna på forumet. Hur lyckas du??? Du menar att han jagar bort dem? ...eller att det är tack vare mig att det finns några öht?
Charlizen Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 han kan nog fixa in dig på IDOL 2005, han känner programledaren där. han har min msn numera.. de e bara adda på... IDOL 2005, han känner programledaren där???? förolämpa mig inte sådär... ja e väl inte född igår å vill va me där heller... puss puss
Charlizen Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 han kan nog fixa in dig på IDOL 2005, han känner programledaren där. han har min msn numera.. de e bara adda på... IDOL 2005, han känner programledaren där???? förolämpa mig inte sådär... ja e väl inte född igår å vill va me där heller... puss puss ska ni inte träffas å slåss istället för sitta här å larva er?? töntiga ni e... adda mig på msn om du vill å inte e dum i huvuet!! kram charlizen@hotmail.com
hackeman Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 han kan nog fixa in dig på IDOL 2005, han känner programledaren där. han har min msn numera.. de e bara adda på... IDOL 2005, han känner programledaren där???? förolämpa mig inte sådär... ja e väl inte född igår å vill va me där heller... puss puss ska ni inte träffas å slåss istället för sitta här å larva er?? töntiga ni e... adda mig på msn om du vill å inte e dum i huvuet!! kram charlizen@hotmail.com Helloooo Charlizen... Vem vill du se slåss? Jag har bokat tid för att slåss med Shadows och hans morsa på tisdag kl 19:00. Det ska bli jättemysigt tycker jag. Vill du komma och titta? Hur som helst, om du har addat Danny på din MSN är mitt uppdrag slutfört. Hoppas du får användning av honom av på mer än ett sätt. Han kan t.ex både skriva texter och laga mat. Fiiiiiiiiin kille, serru. Puss tebax
tordA Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 nytt forum på gång: StudioDating 😏 ring så svarar vi, alla med slutsiffra får pussas 😮
Pluffo Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 (redigerat) Det här är en tragikomisk uppvisning utan dess like. Redigerat 9 maj 2005 av Pluffo
Danny Cort (oregistrerad) Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 Det här är en tragikomisk uppvisning utan dess like. 😎 Ja faktiskt...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.