norcomp Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 (redigerat) http://www.diskant.se Projektet är inte helt klart än, men borde vara det inom en rimlig framtid Klämm & känn Redigerat 14 maj 2005 av norcomp
alekks Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 Grymt härligt!! 😄 Förstör nu inte denna som Vendolin ;D Riktigt bra 🙂
robc Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 (redigerat) well done ! ska lägga upp mitt digitala reverb TC M300 där........... Redigerat 9 maj 2005 av robc
Palleman (oregistrerad) Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 Kalas-sida Enda som störde mig var att du stavat fel på Västmanland. Som västmanländning så ser det itne bra ut. Men som sagt kanon initiativ
hegobald Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 Klockrent än så länge 😏.. Men om den växer, hur tänker du finansiera sajten? Blir nerkleggad med annonser eller sponsring, paypal donationer eller?? Lycka till i alla fall.. Ser helt OK ut för mig
Mr Keys Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 reklam...sponsring....vad är det för fel på det? Finns ju hur mkt plats som helst för banners och så....sånt som inte stör det minsta....
Pluffo Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e21' Multiple-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status value, if available. No work was done. /index.asp, line 29 Är detta normalt?
kaffe Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 Fantastiskt! Slängde upp fyra annonser på en gång, otroligt lätt och snabbt. Måtte denna sida växa till sig och blomstra.
norcomp Postat 9 maj 2005 Trådstartare Postat 9 maj 2005 Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e21' Multiple-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status value, if available. No work was done. /index.asp, line 29 Är detta normalt? När dök detta upp ? Gjorde du nått speciellt
Pluffo Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 (redigerat) Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e21' Multiple-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status value, if available. No work was done. /index.asp, line 29 Är detta normalt? När dök detta upp ? Gjorde du nått speciellt Nja, jag klickade på länken. Jag kör Firefox och Safari på Mac OS X 1.3.9. Redigerat 9 maj 2005 av Pluffo
android Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 Hmmm... Det ser helt ok ut. Men pga av den överväldignde responsen måste jag bara fråga: Vad är det som gör den här sidan så mycket bättre än http://www.musikmarknaden.se?
norcomp Postat 9 maj 2005 Trådstartare Postat 9 maj 2005 Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e21' Multiple-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status value, if available. No work was done. /index.asp, line 29 Är detta normalt? 😉 När dök detta upp ? Gjorde du nått speciellt Nja, jag klickade på länken. Jag kör Firefox och Safari på Mac OS X 1.3.9. Blir det så hela tiden, eller dök det bara upp en gång ?
Pluffo Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e21' Multiple-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status value, if available. No work was done. /index.asp, line 29 Är detta normalt? 😉 När dök detta upp ? Gjorde du nått speciellt Nja, jag klickade på länken. Jag kör Firefox och Safari på Mac OS X 1.3.9. Blir det så hela tiden, eller dök det bara upp en gång ? Nej, det är så fortfarande. Jag får upp en sida med gul border till vänster och den där texten utspridd på tvären.
norcomp Postat 9 maj 2005 Trådstartare Postat 9 maj 2005 Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e21' Multiple-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status value, if available. No work was done. /index.asp, line 29 Är detta normalt? 😉 När dök detta upp ? Gjorde du nått speciellt Nja, jag klickade på länken. Jag kör Firefox och Safari på Mac OS X 1.3.9. Blir det så hela tiden, eller dök det bara upp en gång ? Nej, det är så fortfarande. Jag får upp en sida med gul border till vänster och den där texten utspridd på tvären. Har du lust att skicka en skärmdump ? info@norcomp.dk
Jungman (oregistrerad) Postat 10 maj 2005 Postat 10 maj 2005 Hallå! Ja, jag har gjort samma sak innan jag visste detta... Inte meningen att konkurrera egentligen... Adressen är http://www.spiral.se Ha det!
norcomp Postat 10 maj 2005 Trådstartare Postat 10 maj 2005 Hallå! Ja, jag har gjort samma sak innan jag visste detta... Inte meningen att konkurrera egentligen... Adressen är http://www.spiral.se Ha det! Men min e ju bättre 🙂
Zatri Postat 10 maj 2005 Postat 10 maj 2005 Kanonbra! Lysande jobb. Jag har själv nyss startat ett projekt så jag vet hur det är... Lite feedback: add.asp är untitled document. Keep up the good work!
kirtaphus Postat 10 maj 2005 Postat 10 maj 2005 precis vad vi behöver nu när dom förstört vendolin.. tydlig och bra färger kan inte bli bättre. lite konstig namn bara, vet inte om alla hittar dit.. men med lite spridning bland forum och diverse sidor kan de bli en hit. 🙂
Tokas Postat 10 maj 2005 Postat 10 maj 2005 Mycket bra! Lägg ut en annons på Vendolin om sajten. 🙂 😆😆
norcomp Postat 10 maj 2005 Trådstartare Postat 10 maj 2005 Mycket bra! Lägg ut en annons på Vendolin om sajten. 🙂 😆😆 Bättre att ni annonserar på min Kazzo och lägger en annons på Vendolin med hänvisning till er annons på Kazzo
dannepop (oregistrerad) Postat 10 maj 2005 Postat 10 maj 2005 kanon! Vendolin har blivit värdelöst sedan Annonsdirekt var där och la sig i :-( Danne/
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.