Jump to content
Annons

Snustråd


Gäst

Recommended Posts

Annons

Upptäckte att jag mer eller mindre omedvetet tryckte in en av mina kära General-prillor ungefär 3 minuter efter att ha läst rubriken, hehe. Det är banne mig svårt det där. Har själv störst sug efter maten, helt klart!

Litegrann därför jag började med. Jag lider av kopiöst (nästan farligt) lågt blodsocker, och därför åt jag runt 3 påsar plockgodis i veckan när jag var 15. Jag upptäckte att jag kunde ersätta sockersuget med nikotin, och det blev ironiskt nog av ekonomiska orsaker jag började snusa! :rolleyes:

Sen tänkte jag att eftersom mina matvanor succesivt blivit bättre, och min blodsocker nivå mer jämn så kan jag sluta. Provade ett tag, och det gick fint från det jag gick i säng till efter frukost! Jag KAN inte vara utan snus efter maten, då slutar jag aldrig äta!

Naturligtvis gäller det omvända också, jag kan smaka en liten godis, ta en snus, sen är det bra.

Tror det svåraste är att jag egentligen inte vill sluta, och då går det nog aldrig.

/David

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...