slejnard Postat 29 april 2021 Postat 29 april 2021 Vad sjunger du? Texta mer. Lite kluven till om jag tycker detta är bra. Spejsat och lite psykotiskt låter det men på samma sätt lite spännande med sån atonal frihet! Experimentellt!
Gäst Postat 30 april 2021 Postat 30 april 2021 jag har köpt en 500 kr mikrofon, xlr-to-3.5mm --------detta är min sista låt på mobilen. det är så höga frekvenser med mobilen så det passar inte med hörlurar
punkrockdude Postat 30 april 2021 Postat 30 april 2021 Jag måste fråga: Det här med din sångstil, rr det ett alterego du släpper lös när du gör musik eller är det något som gör att du låter så?
Gäst Postat 30 april 2021 Postat 30 april 2021 (redigerat) 4 timmar sedan sa punkrockdude: Jag måste fråga: Det här med din sångstil, rr det ett alterego du släpper lös när du gör musik eller är det något som gör att du låter så? urk menar inget illa men jag tycker frågan är kuslig lol Redigerat 30 april 2021 av ewroL
punkrockdude Postat 30 april 2021 Postat 30 april 2021 1 hour ago, ewroL said: urk menar inget illa men jag tycker frågan är kuslig lol Ok.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.