slejnard Postat 16 april 2021 Postat 16 april 2021 (redigerat) Hej! Släppte idag min EP inspirerad av 70-talsrock, funk och disco. Stort tack till alla här som gett feedback under arbetets gång, framförallt Neosus som även bidragit med lite hammond på låten Heartful People. Min polare Ulf Lundmark trummar och några vänner körar. Gå gärna in och lyssna. Tar tacksamt emot all typ av feedback. Finns på de flesta digitala plattformar: Redigerat 17 april 2021 av slejnard La till 4
slejnard Postat 17 april 2021 Trådstartare Postat 17 april 2021 Här är alla låtar på youtube utan reklam. Tacksam för all feedback.
slejnard Postat 17 april 2021 Trådstartare Postat 17 april 2021 20 minuter sedan sa pop53: Fina låtar tummen upp härifrån Tack så mycket pop53! 😊
punkrockdude Postat 17 april 2021 Postat 17 april 2021 Jag lyssnar på Strange Day och tycker att körerna är mycket bra. De i sin stereo "omfamnar" ledande sången i mitten bra. 👍 Låten annars är ganska intressant och att du försöker lura bort mig de sista slagen i vart fjärde takt med oväntade trumfills gillar jag. 1
slejnard Postat 17 april 2021 Trådstartare Postat 17 april 2021 35 minuter sedan sa punkrockdude: Jag lyssnar på Strange Day och tycker att körerna är mycket bra. De i sin stereo "omfamnar" ledande sången i mitten bra. 👍 Låten annars är ganska intressant och att du försöker lura bort mig de sista slagen i vart fjärde takt med oväntade trumfills gillar jag. Tackar! Kul att höra. Det är min sambo plus en vän hjälper mig med kören på den låten. Trummisen Ulf är riktigt duktig och brukar hitta på spännande saker 😊
Gäst Postat 17 april 2021 Postat 17 april 2021 (redigerat) Om du vill kan jag lira dom på min stream ibland. Det kommer minst en nån gång ibland 😄 och kollar Redigerat 17 april 2021 av Gäst
Nenne Postat 17 april 2021 Postat 17 april 2021 On 4/16/2021 at 8:12 AM, slejnard said: Hej! Släppte idag min EP inspirerad av 70-talsrock, funk och disco. Stort tack till alla här som gett feedback under arbetets gång, framförallt Neosus som även bidragit med lite hammond på låten Heartful People. Min polare Ulf Lundmark trummar och några vänner körar. Gå gärna in och lyssna. Tar tacksamt emot all typ av feedback. Finns på de flesta digitala plattformar: Det här är ju fan skitbra! Toner från ungdomen!!! Toppen. Slejnard! 1
slejnard Postat 18 april 2021 Trådstartare Postat 18 april 2021 8 timmar sedan sa pop53: Om du vill kan jag lira dom på min stream ibland. Det kommer minst en nån gång ibland 😄 och kollar Ja absolut. Det vore ju schysst! 👍
slejnard Postat 18 april 2021 Trådstartare Postat 18 april 2021 6 timmar sedan sa Nenne: Det här är ju fan skitbra! Toner från ungdomen!!! Toppen. Slejnard! Tack Nenne! Kul att höra 😊☕️
Gäst Postat 18 april 2021 Postat 18 april 2021 Ok, då kör jag dom Om du har video så kan man spela det samtidigt, det blir bra kvalite om servrarna har en bra kväll. (Annars är det skoj och lätt att göra och en modern nalle filmar kanon bra.)
slejnard Postat 18 april 2021 Trådstartare Postat 18 april 2021 Tack pop53! Har tyvärr ingen rörlig video i nuläget men tack för tipset 😊
Gäst Postat 18 april 2021 Postat 18 april 2021 Då rullar dom. Riktiga killer natur bilder till en del av låtarna, det skulle funka skitbra med samma motiv och kameran bara rullar och fångar stunden. Musik behöver ett visuellt element för att liksom bli helt på nåt sätt enligt mig.
Nenne Postat 26 april 2021 Postat 26 april 2021 On 4/18/2021 at 7:51 AM, slejnard said: Tack Nenne! Kul att höra 😊☕️ Sent omsider kommer mitt svar: Som sagt låter mycket bra! 1
slejnard Postat 26 april 2021 Trådstartare Postat 26 april 2021 3 timmar sedan sa Nenne: Sent omsider kommer mitt svar: Som sagt låter mycket bra! Tack återigen Nenne! Kul att höra och det är fritt fram att dela låtarna 😊☕️
Gäst Postat 26 april 2021 Postat 26 april 2021 då kör vi några låtar igen ▶ Besthockeyplayer on Vaughn Live
slejnard Postat 10 maj 2021 Trådstartare Postat 10 maj 2021 Fick en remix på en av låtarna. Lite kul! 🤩 Line of the music-JayGee remix https://soundcloud.app.goo.gl/1vbSpXzAZysa6j3k6
Peter Roos Postat 11 maj 2021 Postat 11 maj 2021 (redigerat) Bra jobbat slejnard! Låter fint i mina Genelecar här, la till plattan i mina favoriter. Redigerat 11 maj 2021 av Peter Roos 1
slejnard Postat 11 maj 2021 Trådstartare Postat 11 maj 2021 2 timmar sedan sa Peter Roos: Bra jobbat slejnard! Låter fint i mina Genelecar här, la till plattan i mina favoriter. Tack Peter! Vad kul att höra 😊👍Har jobbat på en del med denna EP. När jag gick med i studio forum 2008 så var jag helt novis på detta med digital inspelning men har lärt mig mycket under åren. Känns som att det går framåt.
slejnard Postat 26 juni Trådstartare Postat 26 juni Hej igen! Har gjort en nyinspelning av en av låtarna. Line of the music. Lite sommarstiltje och inspirationen är på lågvarv så då får en göra om nåt gammalt 😊🎸. All feedback välkommen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.