jhm Postat 15 april 2021 Postat 15 april 2021 Jag gillar att göra musik, har ingen tid att marknadsföra den men har gott om pengar. Du är en amatör som vet hur man får många likes, du hittar kanaler och har idéer om styling etc. Vi gör en deal där du får ersättning för tiden.
Gäst Postat 15 april 2021 Postat 15 april 2021 (redigerat) Jag kan lira dina videos på min vaughnlive kanal ibland om du vill helt gratis Redigerat 16 april 2021 av Gäst
jhm Postat 16 april 2021 Trådstartare Postat 16 april 2021 Men visst, gärna det, tack. I alla fall nå´t.
Gäst Postat 16 april 2021 Postat 16 april 2021 (redigerat) Ok då kör jag dom. Det brukar bli lite blandat bandat så att säga och ibland plinkar jag live på https://vaughn.live/besthockeyplayer Redigerat 17 april 2021 av Gäst
henrikp4 Postat 18 oktober 2021 Postat 18 oktober 2021 Hur gick det med detta, fick du någon hjälp? Jag har sysslat lite grann med liknande saker och tänkte köra lite mer sånt framöver. Hojta om behovet fortfarande finns.
jhm Postat 19 oktober 2021 Trådstartare Postat 19 oktober 2021 Jamenvisst, jag är intresserad! För tillfället är jag hårt engagerad i annat men jag återkommer! 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.