Henric Svensson Postat 21 mars 2021 Postat 21 mars 2021 Hej på Er igen! Våren är äntligen här i Abbekås, firar med en riktig vår-rökare! När jag har blommor i min hatt Text & Musik Henric Svensson 202103 I min hatt...Har jag fått...Nånting blått... För hösten den var svår, och vintern kändes lång, när våren väl är här då blir jag kär, för jag har blommor i min hatt. I solens varma sken går jag på lätta ben, känslan som jag har är underbar, när jag har blommor i min hatt. I min hatt...Har jag fått...Nånting blått... I min hatt...Har jag fått...Nånting blått... Vi vandrar hand i hand på stigen framför oss, känslan som vi har är underbar, när Jag har blommor i min hatt. Solo I min hatt...Har jag fått...Nånting blått... I min hatt...Har jag fått...Nånting blått.. Han har, Han har, Han har blommor i sin hatt, Han har, Han har, Han har blommor i sin hatt, I solens varma sken går jag på lätta ben, känslan som jag har är underbar, när jag har blommor i min hatt. när jag har blommor i min hatt. Han har, Han har, Han har blommor i sin hatt, Han har, Han har, Han har blommor i sin hatt,
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.