Ilvespoika Postat 21 mars 2021 Postat 21 mars 2021 Hejsan Skulle vilja göra karaoke-tracks av mina egna mp3-filer, alltså av egen musik. Är det någon som har erfarenhet av detta? Vilket program är bäst? Finns det något man kan ladda ned gratis? Tacksam för svar.
Teflon Postat 22 mars 2021 Postat 22 mars 2021 Tja! Jag vet inte om det finns nåt specialprogram för just karaoke, men det går att göra med ett vanligt redigeringsprogram. Man kan lägga upp musik och sedan lägga texten var man vill i låten.
Ilvespoika Postat 27 mars 2021 Trådstartare Postat 27 mars 2021 Det finns en delprogram för karaoke, t.ex. Karaoke Builder Studio, där man kan skapa sångbara karaoketexter av egna låtar. Behövs lite extra tillbehör till för att skapa en egen karaokestudio tror jag. Av intresset att döma så kan jag väl konstatera att Sverige inte befinner sig inom samma karaoke-zon som t.ex. Finland, där karaoke är standard på pubarna.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.