Troels A Postat 20 mars 2021 Postat 20 mars 2021 Hej! Jag är en ung man som i samband med min slutexamen i min utbildning skriver en rapport om svenskarnas konsumtion av musikinstrument. Om du har 3 minuter över är jag väldigt tacksam om du vill svara på ett kort frågeformulär, det uppskattas! Tack på förhand, Troels ❤️ Frågeformulär
Troels A Postat 20 mars 2021 Trådstartare Postat 20 mars 2021 (redigerat) Det borde fungera nu 🙂 Redigerat 20 mars 2021 av Troels A
pme (oregistrerad) Postat 20 mars 2021 Postat 20 mars 2021 Lite konstig vinkling på frågorna, på något sätt förutsätts att man köper nya instrument. Begagnat är ofta ett bra alternativ...
joachime Postat 20 mars 2021 Postat 20 mars 2021 Tyckte frågan om en specifik webbutik stack ut lite. Fick det att kännas som en marknadsundersökning från det företaget.
HomerJSimpsson Postat 21 mars 2021 Postat 21 mars 2021 Känns verkligen som en marknadsundersökning för keyboard och gitarr ... skiljer mellan keyboard-piana-digitalpiano men inte mellan Stråk/Blåsinstrument ... mycket ogenomtänkt undersökning ...
Peter Roos Postat 21 mars 2021 Postat 21 mars 2021 (redigerat) Att också låta någon annan korrekturläsa sin undersökning innan - eller ska det se ut som om en student skrivit detta....? Det ser heller inte ut som att det är en verklig person bakom detta, men kanske ett företag. Ingen seriös, opartisk undersökning skulle ha enbart ett företagsnamn med. Redigerat 21 mars 2021 av Peter Roos
Björn Olsberg Postat 21 mars 2021 Postat 21 mars 2021 Jag gör samma bedömning som andra som har svarat i tråden. Tar bort länken och stänger tråden.
Recommended Posts