Hemluth Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Går det på något vettigt och enkelt (samt gäran fungerande ) sätt att koppla telefonen till datorn? Jag vet itne själv om jag begriper riktigt hur det skulle gå till. Propp som går från såndär telefonsladd till telepropp in i ljudkortet? Finns det? Går detta?
hackeman Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Vad är det du vill göra? Vill du sampla vanlig telefon som ljud på datorn, eller vill du köra ip-telefoni över skype, eller vad?
Hemluth Postat 8 maj 2005 Trådstartare Postat 8 maj 2005 Jag vill få in telefonsignalen i datorn så jag kan eventluellt spela in ett samtal.
hackeman Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Jag vill få in telefonsignalen i datorn så jag kan eventluellt spela in ett samtal. Vanlig telefon eller mobiltelefon? De flesta mobiler har ju sån funktion inbyggd... *googlar efter grunken du behöver så länge*
hackeman Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Ok, föreslår en sånhär eller en sånhär (beroende på om du vill ansluta den i väggen eller telefonen).
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.