Fälten Postat 28 februari 2021 Postat 28 februari 2021 (redigerat) Arrangemang, komposition, mixning? https://soundcloud.com/faltenmusic/oulos Ha en bra vår, fälten Redigerat 1 mars 2021 av Fälten
Lnsky Postat 9 mars 2021 Postat 9 mars 2021 Tjo! Jag gillar låten men har svårt att ge konstruktiv feedback då det inte är den typen av musik jag brukar lyssna på. Tycker det är svårt att höra om det är en bas eller kick 🙂 Hade gärna hört ett lite hårdare anslag och sänkt volymen på den. Sen tycker jag det saknas lite i mellanbas ? Men det kanske är medvetet val. Gillar verkligen hur du använder reverb för att bygga din ljudbild! Som sagt, inte mycket till feedback men nåt iaf 🙂 Ha d gött
Fälten Postat 10 mars 2021 Trådstartare Postat 10 mars 2021 (redigerat) On 2021-03-09 at 18:11 sa Lnsky: Tjo! Jag gillar låten men har svårt att ge konstruktiv feedback då det inte är den typen av musik jag brukar lyssna på. Tycker det är svårt att höra om det är en bas eller kick 🙂 Hade gärna hört ett lite hårdare anslag och sänkt volymen på den. Sen tycker jag det saknas lite i mellanbas ? Men det kanske är medvetet val. Gillar verkligen hur du använder reverb för att bygga din ljudbild! Som sagt, inte mycket till feedback men nåt iaf 🙂 Ha d gött Tjena, Tack sp mycket för feedback, vi slipar vidare! mvh fälten Redigerat 14 april 2021 av Fälten
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.