Hasselsnoken Postat 22 januari 2021 Postat 22 januari 2021 Hej! Jobbat med en ny houselåt lite då och då under en månads tid nu. Är ganska så nöjd med "droppet", resten nja... Försökte att få till en lite djupare Kygo vibe. Jaja, vad tycker ni? Tack på förhand! https://soundcloud.app.goo.gl/o7pKR
Lnsky Postat 23 januari 2021 Postat 23 januari 2021 Inte illa! Bra ljudval överlag. Tycker kanske eventuellt att den känns lite långsam? Jag tycker om melodin men andra halvan känns lite onödigt komplex. tror det finns stor potential så fortsätt jobba 🙂 vilken daw kör du? 1
Hasselsnoken Postat 23 januari 2021 Trådstartare Postat 23 januari 2021 11 minuter sedan sa Lnsky: Inte illa! Bra ljudval överlag. Tycker kanske eventuellt att den känns lite långsam? Jag tycker om melodin men andra halvan känns lite onödigt komplex. tror det finns stor potential så fortsätt jobba 🙂 vilken daw kör du? Tack så mycket😀 Den går i 112 bpm och ibland så är det bara synthar som spelar, nog därför den kan kännas lite tråkig. Jag tror att een hade lyfts ganska mycket med sång på. Ville ha lite variation till andra hälften, kanske blev lite mycket onödigt, jag vet inte.😅 Kör i FL 20🥭
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.