Fälten Postat 12 januari 2021 Postat 12 januari 2021 Techno med Mini V från Arturia som synth. Reason som DAW. Medveten om att pad och ackord kan höjas i volym, men kanske är spännande så här med?
Fälten Postat 13 januari 2021 Trådstartare Postat 13 januari 2021 Lägger in en till, Arturia mini V + reason
Fälten Postat 13 januari 2021 Trådstartare Postat 13 januari 2021 1 timme sedan sa mixamannen: En gnutta för mycket bas ja....he he he....En hel drös med gnuttar. 🙂 jag gillar bas. Jag mixar i mackies mr624. De verkar översättas väl till andra system, använder jbls för övrig lyssning. Så jag får nog lära mig att minska baspassionen 🙂
Fälten Postat 14 januari 2021 Trådstartare Postat 14 januari 2021 (redigerat) 4 timmar sedan sa mixamannen: Spelar du dom mixarna i en Tesla kommer bilen att hoppa fram... ”thud, thud, thud” Gillar bas 🙂 jag slipar vidare. mvh Redigerat 14 januari 2021 av Fälten
Fälten Postat 15 januari 2021 Trådstartare Postat 15 januari 2021 (redigerat) On 2021-01-14 at 11:55 sa mixamannen: Spelar du dom mixarna i en Tesla kommer bilen att hoppa fram... ”thud, thud, thud” nu då mixamannen 🙂 här är en till, lite mer balanserad tror jag. https://soundcloud.com/faltenmusic/ana50_linn DAW: Reason Ackord, pad: dune3 Bas: Arturia Mini V mvh fälten Redigerat 15 januari 2021 av Fälten
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.