NIEMI Postat 3 januari 2021 Postat 3 januari 2021 Tja, jag och en poolare har hållt på med en remix och blandat in lite Eric Prydz i den. Undrar vad ni har för synpunkter och om ni kommer på någon feedback! Tack på förhand! 😄
Fälten Postat 3 januari 2021 Postat 3 januari 2021 1 timme sedan sa NIEMI: Ingen? 😄 Grymt, jag kommer lyssna på fler av dina låtar framöver 🙂 verkar inte vara så mycket aktivitet här. Finns det fler forum för elektronisk musik? jag är också intresserad av fler forum. mvh 1
Hasselsnoken Postat 3 januari 2021 Postat 3 januari 2021 2 timmar sedan sa NIEMI: Ingen? 😄 På min ganska så halvtaskiga telefon lät det ganska bra. Bäldigt intressant och fin känsla. Fortsätt så👍 1
Davidhipnordin Postat 5 januari 2021 Postat 5 januari 2021 Svinbra remix! 🙂 Bra drag och härlig energi =D VIll du ha mer projekt kan jag tipsa om en remixtävling som jag anordnar, vore riktigt kul att höra en remix i riktig house-anda! all information hittas på whipmusic.se/remix Mvh 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.