slejnard Postat 10 mars 2021 Dela Postat 10 mars 2021 Härliga tider stundar! 😊 bra jobbat av båda.. 38,4. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 10 mars 2021 Dela Postat 10 mars 2021 Det är verkligen Fidden som ska ha mest credit 🙂 Det var tack vare det han hittade som gjorde det lätt för mig agera. Okynnesfebern får du allt trycka bort. Krya! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 mars 2021 Dela Postat 10 mars 2021 (redigerat) Brorsan gjorde ett bra jobb han också https://www.svtplay.se/video/30456480/lokala-nyheter-jonkoping/svt-nyheter-jonkoping-10-mars-18-33-1?start=auto ca 4:40 in Redigerat 10 mars 2021 av Fidden 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 mars 2021 Dela Postat 10 mars 2021 Tack för kryönskningar 👍 Bra av din bror fidden! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 10 mars 2021 Dela Postat 10 mars 2021 32 minuter sedan sa Fidden: Brorsan gjorde ett bra jobb han också Verkligen. Bra kämpat. Jag har två vänner som har gjort den resan också och vet att det inte alls är särskilt roligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 mars 2021 Dela Postat 10 mars 2021 24 minuter sedan sa Björn Olsberg: Verkligen. Bra kämpat. Jag har två vänner som har gjort den resan också och vet att det inte alls är särskilt roligt. Nä den hoppas jag man slipper. På grund av en ärftlighet är jag redan inne i loopen, så jag hoppas ta den tidigt om den dyker upp här också. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 mars 2021 Dela Postat 10 mars 2021 Ja, starkt av han det där! Livet är full av sådana här fallgropar. Jättekul att höra att det kan gå bra också, annars brukar ju de negativa nyheterna höras mest. Kpd, imorn då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 mars 2021 Dela Postat 11 mars 2021 Morn å KPD å kärnfrisk! Detta är lite märkligt men Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 mars 2021 Dela Postat 11 mars 2021 Å semesterdag dessutom 🤩 ska bara chilla å dricka kaffe å sista låtskrivarworkshop ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 11 mars 2021 Dela Postat 11 mars 2021 vagott att sajten är fixad. Det känns bra. Kasst me feber! Själv har jag fixat i studion och optimerat placering av prylar. Mycket nöjd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 mars 2021 Dela Postat 11 mars 2021 Härligt doktorn! Jag tog hem en akai mpc mini från smäkk som jag ska testa. Har ni erfarenhet från en sån? Åsså varte burgare te lunch Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 mars 2021 Dela Postat 11 mars 2021 4 minuter sedan sa slejnard: Härligt doktorn! Jag tog hem en akai mpc mini från smäkk som jag ska testa. Har ni erfarenhet från en sån? Åsså varte burgare te lunch Övervägde den när jag skulle skaffa liten kontroller, men valet hamnade till slut på novation launchkey mini. Tror akai är bättre kvalité. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 mars 2021 Dela Postat 11 mars 2021 Ok. 👍Såg också att det fanns en del ljud man kunde regga sig för att få. Slej goes electronica ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 11 mars 2021 Dela Postat 11 mars 2021 13 minuter sedan sa slejnard: Härligt doktorn! Jag tog hem en akai mpc mini från smäkk som jag ska testa. Har ni erfarenhet från en sån? Åsså varte burgare te lunch AKAI MPK MINI kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 mars 2021 Dela Postat 11 mars 2021 7 minuter sedan sa drloop: AKAI MPK MINI kanske? Det var det nog! Orkar inte gå upp å kolla. Men den är liten röd och har klaviatur och pads Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 11 mars 2021 Dela Postat 11 mars 2021 (redigerat) Min setup, Korg microKEY har sustainpedalingång därav valet. Spelar fingertrummor med Akai MPD218 och styr Reason och dess syntar med nanoKONTROL2. Otroligt nöjd med setupen som jag har nu. Och USB lampan från Ieka som lyser upp min preamp vid behov, har en USB hub där jag kan stänga av USB uttagen så jag kan tänka och släcka lampan. 🙂 Redigerat 11 mars 2021 av drloop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 mars 2021 Dela Postat 11 mars 2021 Det där såg fint och kreativt ut! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 mars 2021 Dela Postat 11 mars 2021 Liten vy från mitt lilla krypin 😊☕️ 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 11 mars 2021 Dela Postat 11 mars 2021 2 minuter sedan sa slejnard: Liten vy från mitt lilla krypin 😊☕️ Skall du ha Akaien framför datorn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 11 mars 2021 Dela Postat 11 mars 2021 Utsikt mot moogen! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 mars 2021 Dela Postat 11 mars 2021 9 minuter sedan sa drloop: Skall du ha Akaien framför datorn? Ja tänkte det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 mars 2021 Dela Postat 11 mars 2021 Fast jag är sämst på klaviatur. Spelar ofta för att få lite subtoner och kanske som nån effekt. Men blir kul testa! Reapers synth låter ändå rätt fränt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 11 mars 2021 Dela Postat 11 mars 2021 Jag använder mitt lilla keyboard framför datorn till 98% av alla pålägg. Det är bara när jag skall lira piano eller använda min Kurzweil K2600X sliders och controllers för att lira nåt ball. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 11 mars 2021 Dela Postat 11 mars 2021 1 minut sedan sa slejnard: Fast jag är sämst på klaviatur. Spelar ofta för att få lite subtoner och kanske som nån effekt. Men blir kul testa! Reapers synth låter ändå rätt fränt WUT har de gjort en synt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 mars 2021 Dela Postat 11 mars 2021 8 minuter sedan sa drloop: WUT har de gjort en synt? Rea synth följer med. Tror den heter så. Väldigt enkelt GUI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 mars 2021 Dela Postat 11 mars 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 11 mars 2021 Dela Postat 11 mars 2021 Finns nog ett gäng gratissyntar jag väljer framför reasynth. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 mars 2021 Dela Postat 11 mars 2021 2 timmar sedan sa slejnard: Det var det nog! Orkar inte gå upp å kolla. Men den är liten röd och har klaviatur och pads 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 mars 2021 Dela Postat 11 mars 2021 Ser vinyl på HBO. Hyfsat om skivindustrin på 70-talet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 11 mars 2021 Dela Postat 11 mars 2021 Snöstorm... förutom svordomar har jag inget att säga... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts