slejnard Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 Japp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 Såååååååå dåliga skämt i mello Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 13 minuter sedan sa Naymari: Fint gjort, Fidden! Ja, verkligen! Han är den godaste av oss. 👍 Så nu behöver vi en ful och en ond... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 7 minuter sedan sa slejnard: Såååååååå dåliga skämt i mello Vilken sångare var bäst på att vispa grädde? Elvis.P??? Origami-kursen inställd på grund av vikande intresse??? När blir en kalv vuxen? Den blir covid 19??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 Jag säger ingenting så har jag alltid sagt något! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 11 minuter sedan sa Dark Of Light: Vilken sångare var bäst på att vispa grädde? Elvis.P??? Origami-kursen inställd på grund av vikande intresse??? När blir en kalv vuxen? Den blir covid 19??? Ja precis så 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 6 minuter sedan sa Neosus: Jag säger ingenting så har jag alltid sagt något! Ja de e de du har har du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 Nu lite klass. Stad i ljus Tommy Körberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 Hoppas tjejen med gitarren får rösterna hon förtjänar, bästa låten i årets startfält. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 3 minuter sedan sa Fidden: Hoppas tjejen med gitarren får rösterna hon förtjänar, bästa låten i årets startfält. Jo den var ju bra! Okänd artist för mig. Ganska bra hon i rymddräkten som är lik Agnetha Fältskog fast ändå en typisk Kempe-låt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 Oj det där vart ett konstigt inlägg när jag läser det nu 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 (redigerat) Tänka sig.... En rymd dräkt som är lik Agnetha Fältskog... Man kanske ska börja titta på mello... Redigerat 6 mars 2021 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 Men jag vet iaf vad jag menar! KPD imorn då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 Det sägs att det finns vissa chanser till det, ja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 Jo, det stämmer. Jag var nyss och kollade efter. Det stämmer. 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 Jag föredrar mellis istället för mellos! Frågor på det? 👀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 Missade helt mello ikväll förresten... för att jag spelade lite bilspel istället. PÅ dattan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 14 minuter sedan sa Dark Of Light: Jo, det stämmer. Jag var nyss och kollade efter. Det stämmer. 👍 Vad för nåt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 3 minuter sedan sa Neosus: Missade helt mello ikväll förresten... för att jag spelade lite bilspel istället. PÅ dattan! Kul! Du hade säkert roligare än oss! Nu Leif å Billy i ettan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 1 minut sedan sa slejnard: Vad för nåt? BILSPEL! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 Jahaaaaaa ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 🙈 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 1 hour ago, Dark Of Light said: Så nu behöver vi en ful och en ond... Jag kan ta bollen på den förstnämnda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 56 minuter sedan sa Naymari: Jag kan ta bollen på den förstnämnda Ja... Självklart. Ja, då tar jag väl den sistnämnda då. Ingår i jobbet s a s. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 Jag är Gudh iallafall! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2021 Dela Postat 6 mars 2021 Ostmacka? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 mars 2021 Dela Postat 7 mars 2021 Morn å KPD å stormar ute Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 mars 2021 Dela Postat 7 mars 2021 Vasaloppet pd! Vart en smoothie å kaviar macka till frulle 😋. Idag ska jag göra läxan i låtskrivarworkshop. Vi ska ändra orden i befintlig refräng och göra helt ny vers, valfri genre. Få se då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 mars 2021 Dela Postat 7 mars 2021 9 timmar sedan sa Neosus: Ostmacka? Hwadh ärh dhet fhör phåläggh? 5 minuter sedan sa slejnard: Vasaloppet pd! Vart en smoothie å kaviar macka till frulle 😋. Idag ska jag göra läxan i låtskrivarworkshop. Vi ska ändra orden i befintlig refräng och göra helt ny vers, valfri genre. Få se då Vill du ha lite ändrade ord? Se ovan 👆 1 timme sedan sa slejnard: Morn å KPD å stormar ute Ja, det är faen vad det blåser! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 mars 2021 Dela Postat 7 mars 2021 En ostlåt? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts